Jeg er totalt ligeglad med, hvad de andre børn i vuggestuen har på af tøj - jeg syntes ikke de bliver mere lækre eller nuttede, hvis der står Molo i nakken på dem. Jeg tænker faktisk mere på, at deres forældre er nogle mærkedyr!!
Jeg køber meget tøj fra H&M til mine børn - og til mig selv og min mand. Syntes det er godt tøj, god kvalitet til gode priser. Og så holder altså til mange vaske.
Jeg syntes absolut ikke altid pris og kvalitet hænger sammen. Jeg har aldrig købt Molo til ungerne, for jeg syntes det er direkte grimt - jeg krummer sgu næsten tæer, når jeg ser et barn i Molo 8(, men det er jo så bare min mening. Jeg har købt en enkelt Småfolk bluse, men efter 2 vaske er den allerede blevet grim. Katvig køber jeg kun striberne, men kun fordi jeg får så meget rabat hos vores venner, ellers syntes jeg det er for dyrt. Jeg køber det tøj jeg syntes er pænt, til rimelig penge, og så er jeg faktisk ligeglad med hvad mærke det er.
Jeg nægter bare at give 400-500 kr for en bluse, som enten kan blive ødelagt i vuggestuen, eller de kun kan have den på 5 gange og så er de vokset ud af den.
Jeg kunne aldrig finde på at give mine børn genbrugstøj på, det ville jeg heller ikke selv have på. Da jeg fik mit første barn blev jeg tilbudt af flere, at jeg måtte arve deres børns babytøj, hvilket jeg med det samme sagde nej tak til......det bryder jeg mig bare slet ikke om.
Mht sko så køber jeg aldrig sko til ungerne i bilka, kvickly osv., men altid kun i en rigtig skoforretning. Jeg vil helst have de får ecco - ikke fordi jeg syntes de er de flotteste sko altid, men fordi jeg altid selv har døjet meget med mine fødder og altid måtte købe ecco - og stadig gør. Ecco's sko har mere plads til fødderne, hvilket jeg går meget op i, så ikke deres små fødder bliver ødelagte. (kender en dreng på 6 år, som har fået ødelagt sine fødder, fordi han altid har haft for små sko på).
Nå, det var så bare lige min mening om alt det mærke-halløj.
Lone
Anmeld