bihjælp hva kan det været min søn er slået ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Velbekomme og rigtig god weekend

Tak ilm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Pige2009

Henriettemortil4 skriver:

Tak ilm.....

Tak. Håber han har det bedre...

Anmeld

8. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Tak. Håber han har det bedre...

nej desværre ikke.... han har svamp og udslette skal vi lige holde øje med + feber..det kunne godt være pga svamp eller tre dagsfeber... men hmm han har jo ikke feber nu og igår kun lige lidt over 38..

Anmeld

9. januar 2011

Pige2009

nej desværre ikke.... han har svamp og udslette skal vi lige holde øje med + feber..det kunne godt være pga svamp eller tre dagsfeber... men hmm han har jo ikke feber nu og igår kun lige lidt over 38..

Bruger du Brentan til svampen? Det bruger vi med stor succes Godt at han er feberfri!

Anmeld

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Bruger du Brentan til svampen? Det bruger vi med stor succes Godt at han er feberfri!

så lige dit indlæg..

Det er godt og det bedste mod svamp...

Niej fik vi ikke de mente kke det var svamp men bare dum hud så godt med zink på udslette var/er en virus nok pga lungebetændelsen og mellemørebetændelsen men fat vi jo første ud af i nat..

Vi kom hjem fra børn afd i dag kl 14 efter af han lige fik 40,9 i går kl 22 og panodil ville ikke sætte feber ned..

På børn afd have han så stadig 40,9 ikke fedt alt det vi var igennem og meget hårdt især det de gjorede og han græd meget + vi fik dårlig søvn i nat 2 timer tro jeg ca jeg fik ialt..

men dejlig af være hjemme nu.

Han har lungebetændelse,mellemørebetændelse.virus udslet og slem astma oven i. Pencilin 3 gang om dag og maske også.

Knuss..

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

så lige dit indlæg..

Det er godt og det bedste mod svamp...

Niej fik vi ikke de mente kke det var svamp men bare dum hud så godt med zink på udslette var/er en virus nok pga lungebetændelsen og mellemørebetændelsen men fat vi jo første ud af i nat..

Vi kom hjem fra børn afd i dag kl 14 efter af han lige fik 40,9 i går kl 22 og panodil ville ikke sætte feber ned..

På børn afd have han så stadig 40,9 ikke fedt alt det vi var igennem og meget hårdt især det de gjorede og han græd meget + vi fik dårlig søvn i nat 2 timer tro jeg ca jeg fik ialt..

men dejlig af være hjemme nu.

Han har lungebetændelse,mellemørebetændelse.virus udslet og slem astma oven i. Pencilin 3 gang om dag og maske også.

Knuss..

Hold da op! I er godt nok uheldige

Anmeld

11. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Hold da op! I er godt nok uheldige

Ja øvøv og nu er jeg remt med nået også har mega hovedepine kvalme og svimmehed starte her sidste på dagen føler det hele kørerundt og ikke lyst til mad har bare kvalme...

Er ikke gravid nej får p-Prøjten pyha for det skal ikke have flere unger og det er 200 % nu med det her omgang sygdom *GGGGGG*..

Knus herfra

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Ja øvøv og nu er jeg remt med nået også har mega hovedepine kvalme og svimmehed starte her sidste på dagen føler det hele kørerundt og ikke lyst til mad har bare kvalme...

Er ikke gravid nej får p-Prøjten pyha for det skal ikke have flere unger og det er 200 % nu med det her omgang sygdom *GGGGGG*..

Knus herfra

Nu er der intet, andet end afholdenhed, der beskytter 100%

Anmeld

12. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Nu er der intet, andet end afholdenhed, der beskytter 100%

hihi...

Fik da taget lidt pille og gik i seng kl 22 ca...

Ja og jeg har det meget bedre efter en god/bedre nattesøvn..

Jeg var lige oppe igen 00.30 også lige kort kl 5 men der have jeg det skidt så steen tog tobias med i vores seng og putte med ham bare møj vi vågn første kl 8 og der skulle steen have været på alexander skole han skulle møde der ups...så hurtigt op lave kaffe give børne mad også eller alexander og steen afsted..Nu ligger jeg og putter i seng med com og min stor søn bebnjamin som stadig hoster meget og kaster op af og til.Tobias i en masse tøj og sover i barnevognen udenfor siden kl 12...

Dejlig med solskinvejr og + g....

Knus herfra... 

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

hihi...

Fik da taget lidt pille og gik i seng kl 22 ca...

Ja og jeg har det meget bedre efter en god/bedre nattesøvn..

Jeg var lige oppe igen 00.30 også lige kort kl 5 men der have jeg det skidt så steen tog tobias med i vores seng og putte med ham bare møj vi vågn første kl 8 og der skulle steen have været på alexander skole han skulle møde der ups...så hurtigt op lave kaffe give børne mad også eller alexander og steen afsted..Nu ligger jeg og putter i seng med com og min stor søn bebnjamin som stadig hoster meget og kaster op af og til.Tobias i en masse tøj og sover i barnevognen udenfor siden kl 12...

Dejlig med solskinvejr og + g....

Knus herfra... 

Skal da for, I får nogle udfordringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.