bihjælp hva kan det været min søn er slået ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

Henriettemortil4 skriver:

HAR ANMELDT DET....SÅ FUCK DET...

TÆNKTE SOM SAGT IKKE OVER DET ANSIGT ELLER EJ...

hov fik skrev i stort nå pyt...

og Pia  nej syntes ikke det var et dumt ? forstå slet ikke du kan skrive ord chokke. men nok bare mig der ville have brugt et andet ord som overraskede over det er sat i/fået lov til det + jeg har ameldt  det til henrik..

Som mor kan vi alle dumme os af og til vi er kun mennesker dårlig eller ej kan vi alle komme ud i.

Åhhhh nogen der har tisset på din sukkermad... Jeg skrev det af god mening... Havde ikke set at andre også havde skrevet... så havde jeg ikke blandet mig... Åbnede dit indlæg og så det og skyndte mig at skrive det til dig... var bestemt ikke for at træde dig over tæerne...

Det var i en god mening... og ja alle kan da lave fejl og derfor synes jeg da du i stedet for kan takke mig / os der prøver på at hjælpe dig...

Men undskyld da, skal ikke ske igen...

MAjbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

twinboys

Pia. skriver:

jeg havde bare skrevet det samme som dig længere oppe og fik et hvad jeg vil kalde beskidt svar tilbage ...

Jeg har det rigtig godt, det håber jeg også I har alle 4

Åhhh havde jeg ikke set.... Åbnede bare det indlæg så det og gik hurtigt til skriv svar, for at hjælpe...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Pia. skriver:

Jo jeg bliver forskrækket/chokket over at man i dagens Danmark lægger nøgen billeder på nettet - det er nok bare mig (undskyld for det) men jeg syntes dit svar tilbage til mig var frækt "har du aldrig nogen sinde set en tissemand" !!!!!! Om jeg bliver chokket eller ej er jo hvordan jeg reagere over den slags billeder, men syntes ikke jeg fortjente det svar... så fik du bare den bold tilbage du selv smed !!!

Fortsat god aften Henriette... God bedring til lille manden håber ikke det bliver til mere...

Jamen det skulle ikke være ment som ondt men i sjov/spøj til side hved sgu da godt du har set en tissemand før hved da du har børn og mand *GGGGG*.

JMen jeg undskykd så Pia hvis du tog den på den måde...

Men Jeg står også her med 2 syg børn og nu med en lille en der bare er så ked af det Men det kort og det lang er jeg mente det ikke som ondt eller beskidt svar men i sjov...

forsat gode aften og undskyld mit indlæg har sagt det bare kan slettes det hele...Ringer nemlig til lægen eller steen gør  for nu skriger han igen og igen og Steen kan ikke trøste ham så nu må jeg prøve...

Forsat god aften til alle sammen.

Mvh Henriette

som  nu 3 dag i tjek skal til en lægevagt+ egen læge i morgens er træt af sygdom..

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Men det starte i forgår og  mere nu og første nu han har let feber. der er jo ikke rigtigt feber første over 38 om aften siger de kloge er det feber.Så det er jo meget lidt han har..

han får fed chrem på hverdag da han har vintereksem  isr hans kinder og hænder de revner især hans kinder ligner en fisk som dens hud er....'

Brentan fik han to gang da han var mindre i munden og numse den enge gang i 3 uger ret vildt amme ham den gang også.. der 1 gang han have det...

det er super godt.. må nok ringe til lægevagten i morgen og få det hvis det ikke er bleve bedre med det zinksalve...

Zinksalven hjælper i hvert fald ikke på svampen. Kun den røde hud.

Håber den lille fyr snart er rask igen

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Billedet er hermed slettet. 

Det er imod baby.dk's reglement (og n) at vise billeder af børns kønsorganer på et offentligt forum.

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Oui oui

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

Jamen det skulle ikke være ment som ondt men i sjov/spøj til side hved sgu da godt du har set en tissemand før hved da du har børn og mand *GGGGG*.

JMen jeg undskykd så Pia hvis du tog den på den måde...

Men Jeg står også her med 2 syg børn og nu med en lille en der bare er så ked af det Men det kort og det lang er jeg mente det ikke som ondt eller beskidt svar men i sjov...

forsat gode aften og undskyld mit indlæg har sagt det bare kan slettes det hele...Ringer nemlig til lægen eller steen gør  for nu skriger han igen og igen og Steen kan ikke trøste ham så nu må jeg prøve...

Forsat god aften til alle sammen.

Mvh Henriette

som  nu 3 dag i tjek skal til en lægevagt+ egen læge i morgens er træt af sygdom..

Godt ord igen klokken er også alt for mange ....

Sov godt og igen god bedring med dem alle... Håber snart de er friske...

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Tak til alle for jeres svar vi skal være der oppe her kl 23,40 så nu venter jeg på sygetransporten pyhaaa... tog mega lagtid i går jeg skulle være der 20.40 med benjamin den var her første 20.35 og til slagelse fra dalmose kan man ikke lige klar på 5 min..Så jeg måtte ringe til lægevagten igen og undskyld over vi kom forsent det var sødt af mig af ringe sagde hun..

men pyha vi vente kun 5 min så kom vi ind var nemlig os næste tur/gang....

Så nu stå vi her og venter igen på af bleve hente og manden må den gang bleve hjemme med de 3 andre børn..

er godt nok ked og træt af alt det her sygdom og stod selv op til morgen med mega ondt i halsen og hovede.pt mere hovede nu..

håber vi kommer hurtigt ind...

tak igen til jer alle og Pia især..

Majbrit nej ingen har tisse på min sukkermad osv men det kan du nok forstå og læse dig til her..Undskyld igen til jer.

Knus....... Sog godt...

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

P,s det er åben mine lidt  friaftens og tur ud af hus her på en måde en tur til lægevagten med et af mine børne gang på gang..

Ikke så spænden igen lige af sidde deroppe men så kommer jeg da væk hjemmefra så lidt godt måske..

*GGG*

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Zinksalven hjælper i hvert fald ikke på svampen. Kun den røde hud.

Håber den lille fyr snart er rask igen

okii...nej ikke viste det er svamp så hjælper det nok ikke så meget igen.. Vi må se tak for svar...

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

okii...nej ikke viste det er svamp så hjælper det nok ikke så meget igen.. Vi må se tak for svar...

Velbekomme og rigtig god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.