bihjælp hva kan det været min søn er slået ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

isabellamor skriver:

man kan aldrig vide.. 

Hans ansigt er jo ikke på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Isabella_mor

Henriettemortil4 skriver:

Hans ansigt er jo ikke på...

det er stadig kønsdele, jeg siger ikke at det er forkert af dig... jeg vil nu bare råde dig til det da man altså ikke kan vide om billederne vil blive misbrugt... 

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

isabellamor skriver:

du kan købe sådan noget svampesalve som håndkøb på apoteket... det skulle hjælpe...

og mht feberen hold øje med den iløbet af aftenen og giv ham evt noget panodil det er febernedsættende... 

god bedring med den lille trold...  

( ps, jeg ville fjerne billederne af din lille drengs tissetrold, hvis jeg var dig...  da man altså ikke ved om der er nogle syge stoddere der "kigger med" )

meget enig - blev faktisk helt chokoeret over det nøgen billede der - men måske fordi jeg selv er så ekstra forsigtig...

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

isabellamor skriver:

det er stadig kønsdele, jeg siger ikke at det er forkert af dig... jeg vil nu bare råde dig til det da man altså ikke kan vide om billederne vil blive misbrugt... 

Jeg har aldrig før nu sat sådan et billede ind så jeg hved det ikke man ja du kan da nok have ret..Men godt hans ansigt ikke er på

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Pia. skriver:

meget enig - blev faktisk helt chokoeret over det nøgen billede der - men måske fordi jeg selv er så ekstra forsigtig...

tænkte slet ikke på det da det her en en baby side også har jeg aldrig før sat sådan nået ind... jeg kan ikke slette det desværre....

den vil ikke

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Pia. skriver:

og chokke forstå jeg ikke har diu ikke set en lille tissemand før.....

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

Henrik plejer ikke at godkende den slags billeder her inde !!!

Jeg syntes det er forkert at lægge nøgen billeder ud af din søn (udslet eller ej) - der er sider som denne de syge mennesker søger og ALLE kan blive medlem her inde...

FJERN DET IGEN...

Ved godt du ikke har tænkt sådan når du lægger billeder op, men det er desværre mange andre der gør...

Anmeld

7. januar 2011

Isabella_mor

lad os nu ikke skabe en debat om det med billedet... 

men hvis du gerne vil have billedet slettet kan du evt prøve at kontakte henrik eller en ad de andre modratorer.. de kan måske hjælpe..

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

og chokke forstå jeg ikke har diu ikke set en lille tissemand før.....

Meget dumt spørgsmål syntes du ikk !!!!!! Jeg er chokket over at du som mor lægger billeder på en offentlig side af din nøgne søn - ansigt eller ej....

Vi lever i en verden som er fyldt med syge mennesker... som også er her inde...

Som skrevet i et tidigere indlæg vil Henrik heller ikke have det !!! så det er vist ikke kun mig...

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

tænkte slet ikke på det da det her en en baby side også har jeg aldrig før sat sådan nået ind... jeg kan ikke slette det desværre....

den vil ikke

Skriv til Henrik eller en af de andre her inde der kan slette det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.