bihjælp hva kan det været min søn er slået ud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Pia. skriver:

Henrik plejer ikke at godkende den slags billeder her inde !!!

Jeg syntes det er forkert at lægge nøgen billeder ud af din søn (udslet eller ej) - der er sider som denne de syge mennesker søger og ALLE kan blive medlem her inde...

FJERN DET IGEN...

Ved godt du ikke har tænkt sådan når du lægger billeder op, men det er desværre mange andre der gør...

ro på nu jeg var ikke klar over det + viste ikke det var sådan et stor problem + det var så tydeligt et billede..

Tro det var en baby side + hans ansgit er jo ingang på bileld emen jeg anmeldt det selv så pyt....

Tænkte sgu ikke over det og ja der der syg mennesker i dk men lige herind.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

twinboys

Undskyld jeg lige hurtig blander mig men se at få slettet første billede inden en klam person misbruger dit billede... der sidder så mange klamme mennesker bag ved skærme som elsker sådanne billeder, så skynd dig at fjerne det...

Jeg tror prikkerne er varmeknopper eller vådknopper efter en for våd tisseble...

MAjbritt

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

Henriettemortil4 skriver:

ro på nu jeg var ikke klar over det + viste ikke det var sådan et stor problem + det var så tydeligt et billede..

Tro det var en baby side + hans ansgit er jo ingang på bileld emen jeg anmeldt det selv så pyt....

Tænkte sgu ikke over det og ja der der syg mennesker i dk men lige herind.......

Du fik svar på dit spørgsmål og det spørgsmål syntes jeg var dumt !!!! det er dig selv der hiver den her ud hvor den ikke burde...

Men nok om det - håber du får hjælp til at slette det...

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

twinboys skriver:

Undskyld jeg lige hurtig blander mig men se at få slettet første billede inden en klam person misbruger dit billede... der sidder så mange klamme mennesker bag ved skærme som elsker sådanne billeder, så skynd dig at fjerne det...

Jeg tror prikkerne er varmeknopper eller vådknopper efter en for våd tisseble...

MAjbritt

pas på hvad du siger

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Pia. skriver:

pas på hvad du siger

What??? Åhhhh længe siden smukke,... tænker så tit på dig...

Anmeld

7. januar 2011

H+S Skjolgborg.

twinboys skriver:

MAjbritt

HAR ANMELDT DET....SÅ FUCK DET...

TÆNKTE SOM SAGT IKKE OVER DET ANSIGT ELLER EJ...

hov fik skrev i stort nå pyt...

og Pia  nej syntes ikke det var et dumt ? forstå slet ikke du kan skrive ord chokke. men nok bare mig der ville have brugt et andet ord som overraskede over det er sat i/fået lov til det + jeg har ameldt  det til henrik..

Som mor kan vi alle dumme os af og til vi er kun mennesker dårlig eller ej kan vi alle komme ud i.

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

twinboys skriver:

What??? Åhhhh længe siden smukke,... tænker så tit på dig...

jeg havde bare skrevet det samme som dig længere oppe og fik et hvad jeg vil kalde beskidt svar tilbage ...

Jeg har det rigtig godt, det håber jeg også I har alle 4

Anmeld

7. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Billedet er hermed slettet. 

Det er imod baby.dk's reglement (og loven) at vise billeder af børns kønsorganer på et offentligt forum.

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

7. januar 2011

Isabella_mor

sådan, så er den ged barberet, og lad os så komme videre... 

og få hjulpet så hun kan få bugt med den lille røde nummi... 

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

Henriettemortil4 skriver:

HAR ANMELDT DET....SÅ FUCK DET...

TÆNKTE SOM SAGT IKKE OVER DET ANSIGT ELLER EJ...

hov fik skrev i stort nå pyt...

og Pia  nej syntes ikke det var et dumt ? forstå slet ikke du kan skrive ord chokke. men nok bare mig der ville have brugt et andet ord som overraskede over det er sat i/fået lov til det + jeg har ameldt  det til henrik..

Som mor kan vi alle dumme os af og til vi er kun mennesker dårlig eller ej kan vi alle komme ud i.

Jo jeg bliver forskrækket/chokket over at man i dagens Danmark lægger nøgen billeder på nettet - det er nok bare mig (undskyld for det) men jeg syntes dit svar tilbage til mig var frækt "har du aldrig nogen sinde set en tissemand" !!!!!! Om jeg bliver chokket eller ej er jo hvordan jeg reagere over den slags billeder, men syntes ikke jeg fortjente det svar... så fik du bare den bold tilbage du selv smed !!!

Fortsat god aften Henriette... God bedring til lille manden håber ikke det bliver til mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.