Må æde mine ord i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

Dansker i England skriver:

LOL

Smiler så vil jeg også gerne se dig i en komisk situation..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Smiler så vil jeg også gerne se dig i en komisk situation..

Dem er der såmænd nok af

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Dem er der såmænd nok af

Vil se vil se vil se

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Vil se vil se vil se

Hmm ok. Den anden dag var jeg i supermarkedet med min paraply og kunne overhovedet ikke få den klappet sammen, da jeg kom ind, så efter at have bakset med det i ca 5 min - hvor folk stirrede mere end rigeligt, måtte jeg pænt spørge security om jeg måtte lade den ligge opslået ved indgangen  - og det er så typisk mig lol

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Hmm ok. Den anden dag var jeg i supermarkedet med min paraply og kunne overhovedet ikke få den klappet sammen, da jeg kom ind, så efter at have bakset med det i ca 5 min - hvor folk stirrede mere end rigeligt, måtte jeg pænt spørge security om jeg måtte lade den ligge opslået ved indgangen  - og det er så typisk mig lol

griner ligger flad og griner ruller rundt igen og griner endnu mere... hi hi gad jeg godt se

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

griner ligger flad og griner ruller rundt igen og griner endnu mere... hi hi gad jeg godt se

Jeg var simpelten så flov og totalt rød i fjæset hele turen gennem butikken -behøver jeg at sige, at jeg glemte halvdelen af det, jeg skulle have købt lol

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Jeg var simpelten så flov og totalt rød i fjæset hele turen gennem butikken -behøver jeg at sige, at jeg glemte halvdelen af det, jeg skulle have købt lol

Skal vi tage p shoppe tur sammen... Jeg ville more mig en hel dag...

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Skal vi tage p shoppe tur sammen... Jeg ville more mig en hel dag...

garanteret du ville - for sådan noget sker bare altid for mig. Jeg kan slet ikke tælle, hvor mange kopper kaffe, jeg har væltet ud på bordet, når jeg er på café

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

garanteret du ville - for sådan noget sker bare altid for mig. Jeg kan slet ikke tælle, hvor mange kopper kaffe, jeg har væltet ud på bordet, når jeg er på café

Ejjj bliver nød til at mødes med dig en dag eller to eller flere... Tror vi ville grine hele tiden...

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Ejjj bliver nød til at mødes med dig en dag eller to eller flere... Tror vi ville grine hele tiden...

Noget kunne tyde på det  Hvis du nogensinde kommer til England, må du sige til - jeg er altid med på en hyggedag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.