Må æde mine ord i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

steph0804 skriver:

Fed ting, med de håndtag på vognen, er det egen opfindelse?? Super smart

Desværre ikke min opfindelse men det er såååååå smart og heller ikke så koldt at holde fat i som metal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

steph0804

twinboys skriver:

Desværre ikke min opfindelse men det er såååååå smart og heller ikke så koldt at holde fat i som metal

Nej præcis... det tror jeg da lige skal foreslås for vores dagplejer... simpelthen smart...og enkelt.

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

bullerbassen skriver:

Nå på den facon

Ha ha så et billede for mig .... Dig med en barnevogn og 4-5 unger i sele  Tænkte det måtte være svært at styre

Lol kom til at forestille mig en hundelufter - men med børn i stedet for hunde, når du skriver sådan 

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

steph0804 skriver:

Nej præcis... det tror jeg da lige skal foreslås for vores dagplejer... simpelthen smart...og enkelt.

Simpel og enkelt

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Nå på den facon

Ha ha så et billede for mig .... Dig med en barnevogn og 4-5 unger i sele  Tænkte det måtte være svært at styre

Smiler ja det kunne du tænke dig at se...

Anmeld

7. januar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Smiler ja det kunne du tænke dig at se...

Anmeld

7. januar 2011

bullerbassen

Dansker i England skriver:

Lol kom til at forestille mig en hundelufter - men med børn i stedet for hunde, når du skriver sådan 

Det var også det billede jeg havde i hovedet

Anmeld

7. januar 2011

bullerbassen

Dansker i England skriver:

Jeg har altid været modstander af disse seler, man kan give barnet på, når man går tur, da jeg synes det var ligesom at gå tur med en hund så, og kunne slet ikke se fidusen i det - helt indtil jeg faktisk købte en den anden dag  og den er smadder dejlig og let, og lillepigen er også ved at have vænnet sig til den og synes nu også, det er lettere at gå tur.

Så jeg har måttet æde mine ord i mig og har endnu en gang kunnet konstatere, at man skal passe på med at dømme, hvis man ikke selv har stået i situationen.

Den her købte jeg, http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/3763894/Trail/searchtext%3EHARNESS.htm 

Men må sige den ser smart ud - kunne også blive en løsning her..

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

bullerbassen skriver:

Men må sige den ser smart ud - kunne også blive en løsning her..

Den er rigtig smart - og jeg var positivt overrasket over, at den passede selv når hun havde flyverdragt på

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Hvordan filan kan du styre 4-5 børn i sele ??

Her er et billede fra min hjemmeside som forældrene ved ligger på nettet...

http://www.twinboys.dk/22099988?i=35011159

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.