Må æde mine ord i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.262 visninger
64 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Dansker i England

Jeg har altid været modstander af disse seler, man kan give barnet på, når man går tur, da jeg synes det var ligesom at gå tur med en hund så, og kunne slet ikke se fidusen i det - helt indtil jeg faktisk købte en den anden dag  og den er smadder dejlig og let, og lillepigen er også ved at have vænnet sig til den og synes nu også, det er lettere at gå tur.

Så jeg har måttet æde mine ord i mig og har endnu en gang kunnet konstatere, at man skal passe på med at dømme, hvis man ikke selv har stået i situationen.

Den her købte jeg, http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/3763894/Trail/searchtext%3EHARNESS.htm 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

charlottekri

Dansker i England skriver:

Jeg har altid været modstander af disse seler, man kan give barnet på, når man går tur, da jeg synes det var ligesom at gå tur med en hund så, og kunne slet ikke se fidusen i det - helt indtil jeg faktisk købte en den anden dag  og den er smadder dejlig og let, og lillepigen er også ved at have vænnet sig til den og synes nu også, det er lettere at gå tur.

Så jeg har måttet æde mine ord i mig og har endnu en gang kunnet konstatere, at man skal passe på med at dømme, hvis man ikke selv har stået i situationen.

Den her købte jeg, http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/3763894/Trail/searchtext%3EHARNESS.htm 

det er nemlig en rigtig god fidus

vi har aldrig brugt en selv, da vi bor i en meget lille by, men hvis man bor i storbyen kan jeg klart se det fede ved sådan en sele! man er også mere rolig, for man vil jo altid være bange for at den bette løber ud foran en bil

knus charlotte

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

charlottekri skriver:

det er nemlig en rigtig god fidus

vi har aldrig brugt en selv, da vi bor i en meget lille by, men hvis man bor i storbyen kan jeg klart se det fede ved sådan en sele! man er også mere rolig, for man vil jo altid være bange for at den bette løber ud foran en bil

knus charlotte

Byen, jeg bor i, er på størrelse med Århus, og der er enormt meget trafik over det hele, så nu kan jeg faktisk slappe af, når jeg er ude at gå tur, ja og ikke hele tiden være bekymret for at slippe lillepigens hånd ved en fejl.

Anmeld

7. januar 2011

Minmio

Vi var rigtig glade for den "fidus" da vi var steder med mange mennesker, såsom Tivoli og Zoo. 

Anmeld

7. januar 2011

Vial

Tja, jeg er også lidt i syv sind. Som enlig til tvillinger og en STEJL trappe lige uden for vores hoveddør, så kunne det være rigtig smart med sådanne seler.

Jeg tror bare, at jeg vil ligge lidt under for, hvad andre tænker, når jeg kom gående med to børn i seler.. haha.

Man burde jo være iskold og kun tænke på børnenes sikkerhed. Så hatten af til dig.

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

KaMa skriver:

Tja, jeg er også lidt i syv sind. Som enlig til tvillinger og en STEJL trappe lige uden for vores hoveddør, så kunne det være rigtig smart med sådanne seler.

Jeg tror bare, at jeg vil ligge lidt under for, hvad andre tænker, når jeg kom gående med to børn i seler.. haha.

Man burde jo være iskold og kun tænke på børnenes sikkerhed. Så hatten af til dig.

Jeg forstår 100%, hvad du mener, men jeg vil absolut anbefale dig at købe en (eller to), når tvilingerne begynder at gå, for det gør virkeligt livet nemmere og sikrere.

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

tatii72 skriver:

Vi var rigtig glade for den "fidus" da vi var steder med mange mennesker, såsom Tivoli og Zoo. 

Ja, den er slet ikke så tosset, som jeg troede

Anmeld

7. januar 2011

foto på lærred

Vi har haft en siden hun var helt lille. Vi brugte den til f.eks lufthavne, Tivoli, ved rejser hvor man f.eks var på et torv med rigtig mange mennesker. Vi var rigtig glade for vores. Hvis man ikke er så meget for de originale, kan de også fåes som rygsække til de små, hvor der så er en stor på rygsækken (som f.eks er formet som en mariehøne eller lign)

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Jamen jeg bruger dem hver dag til mine dagplejebørn, i vores kommune skal forældrene faktisk skrive under på hvis de IKKE skal have dem på----

Jeg synes det er godt med de seler, især mig som går tur med 4-5 børn hver dag...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

HAr faktisk overvejet at købe sådan en, men har været meget i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.