Må æde mine ord i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Jamen jeg bruger dem hver dag til mine dagplejebørn, i vores kommune skal forældrene faktisk skrive under på hvis de IKKE skal have dem på----

Jeg synes det er godt med de seler, især mig som går tur med 4-5 børn hver dag...

Majbritt

Hvordan filan kan du styre 4-5 børn i sele ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Dansker i England

foto på lærred skriver:

Vi har haft en siden hun var helt lille. Vi brugte den til f.eks lufthavne, Tivoli, ved rejser hvor man f.eks var på et torv med rigtig mange mennesker. Vi var rigtig glade for vores. Hvis man ikke er så meget for de originale, kan de også fåes som rygsække til de små, hvor der så er en stor på rygsækken (som f.eks er formet som en mariehøne eller lign)

Jeg har hørt om dem med en fastsat rygsæk - men selvfølgelig først dagen efter lillepigen havde startet med at bruge selen

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

Tulipan skriver:

HAr faktisk overvejet at købe sådan en, men har været meget i tvivl

Jeg vil helt klat anbefale dig at købe en - det gør det hele lidt nemmere

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Jamen jeg bruger dem hver dag til mine dagplejebørn, i vores kommune skal forældrene faktisk skrive under på hvis de IKKE skal have dem på----

Jeg synes det er godt med de seler, især mig som går tur med 4-5 børn hver dag...

Majbritt

Lyder fornuftigt 

Anmeld

7. januar 2011

Mi

Vi havde også brugt dem lidt til vores tvillinger. Når vores unge pige skulle gå med dem et sted hvor der var befærdet eller ved åen, så skulle hun bruge dem. Kunne bare slet ikke holde ud at tænke på hvis den ene løb afsted og hun så stod der med det andet barn og skulle løbe fra det . Hun kalde dem for kaninseler

Og ja man skal passe på med at være skråsikker, man kan jo komme til at æde sine ord

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

MarianneSonne skriver:

Vi havde også brugt dem lidt til vores tvillinger. Når vores unge pige skulle gå med dem et sted hvor der var befærdet eller ved åen, så skulle hun bruge dem. Kunne bare slet ikke holde ud at tænke på hvis den ene løb afsted og hun så stod der med det andet barn og skulle løbe fra det . Hun kalde dem for kaninseler

Og ja man skal passe på med at være skråsikker, man kan jo komme til at æde sine ord

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er nemlig problemet med at være skråsikker - men jeg indrømmer gerne, når jeg tager fejl og åbenbart var helt forket på den

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Hvordan filan kan du styre 4-5 børn i sele ??

Jamen søde de får selen rundt om maven og spændt fast til barnevognen / klapvognen... der kan gå to på hver side...

Kan desværre ikke smide et billede herind af dagplejebørnene...., men du får da lige et billede af mine egne drenge der en dag ville prøve selerne....

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2011

Mi

Dansker i England skriver:

Det er nemlig problemet med at være skråsikker - men jeg indrømmer gerne, når jeg tager fejl og åbenbart var helt forket på den

Et tiltalende karaktertræk

Anmeld

7. januar 2011

steph0804

twinboys skriver:

Jamen søde de får selen rundt om maven og spændt fast til barnevognen / klapvognen... der kan gå to på hver side...

Kan desværre ikke smide et billede herind af dagplejebørnene...., men du får da lige et billede af mine egne drenge der en dag ville prøve selerne....

Majbritt

Fed ting, med de håndtag på vognen, er det egen opfindelse?? Super smart

Anmeld

7. januar 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Majbritt

Nå på den facon

Ha ha så et billede for mig .... Dig med en barnevogn og 4-5 unger i sele  Tænkte det måtte være svært at styre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.