Må æde mine ord i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

Dansker i England skriver:

Det kunne være helt fantastisk

ja ik???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

klmf

Jeg synes det er smart, praktisk og sikkerheds-mindet og kunne aldrig tænke dårligt om en forælder, der brugte den. Hvis Oliver bliver sådan en, der er god til at vandre lidt afsted i sine egne tanker, så kunne den godt blive en mulighed her også 

Anmeld

8. januar 2011

Dansker i England

lotchen skriver:

Jeg synes det er smart, praktisk og sikkerheds-mindet og kunne aldrig tænke dårligt om en forælder, der brugte den. Hvis Oliver bliver sådan en, der er god til at vandre lidt afsted i sine egne tanker, så kunne den godt blive en mulighed her også 

Det er nemlig det, jeg også har indset, at de er.

Anmeld

8. januar 2011

JustAnotherName

I min verden er det stadig lidt for "gå tur med hunden" -agtigt.

Jeg dømmer ikke andre i det, hvis de vælger at bruge dem.
Men JEG køber altså ikke sådan en til mine børn!!

Så skulle det ihvertfald være til en helt speciel situation, hvor jeg ikke kunne finde anden løsning til at skabe sikkerhed ....Og det tror jeg ikke jeg ender i. For vi kommer ikke rigtigt ud til steder, hvor der er voldsomme mængder af mennesker - så er det enten uden børn, eller også har jeg børnene fastspændt i tvillinge-klapvognen, eller går med dem i hånden.

Men vi lufter vovsen sådan dér   

Anmeld

8. januar 2011

Dansker i England

JustAnotherName skriver:

I min verden er det stadig lidt for "gå tur med hunden" -agtigt.

Jeg dømmer ikke andre i det, hvis de vælger at bruge dem.
Men JEG køber altså ikke sådan en til mine børn!!

Så skulle det ihvertfald være til en helt speciel situation, hvor jeg ikke kunne finde anden løsning til at skabe sikkerhed ....Og det tror jeg ikke jeg ender i. For vi kommer ikke rigtigt ud til steder, hvor der er voldsomme mængder af mennesker - så er det enten uden børn, eller også har jeg børnene fastspændt i tvillinge-klapvognen, eller går med dem i hånden.

Men vi lufter vovsen sådan dér   

Jeg havde præcis samme holdning til det, som du har, men jeg kom til det punkt at jeg ikke længere havde et valg, da lillepigen ikke altid bare vil holde hånd, når vi går ture, og det er for farligt uden en form for sikkerhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.