- Taak for dit svar
gid jeg var ligeså skærk som alle i andre som har mænd/kærester afsted.
jeg har bare møg svært ved det !!
- jeg blev spurgt af en dame herinde om det ikke havde en konsikvens for min kæreste at han sq udsendes lige efter han er bleven far. jeg spurgte kæresten og han undersøgte det.
det er så endt med at det har det, så nu vælger manden at glemme alt om at tag med til scanninger og barsel. fødselsen er endnu ikk bestemt endnu. men af den grund for at stille sig stærkere overfor cheferne, da han har et minus ved at skal være far nu, og derfor kan blive valgt fra.
og det gør mig simpelthen så ked af det, at jeg også blir valgt fra der.
Jamen dog, der må jeg også sige, at jeg syntes din kæreste er meget ufølsom og ikke hensynsmæssig over for dig og Jeres kommende barn. Det virker på det du fortæller, at han slet ikke tager hensyn til dine tanker og følelser. Altså hvis det havde været mig, så havde jeg ikke ville finde mig i den behandling.
Min kæreste stod til at skulle have været på en rigtig vigtig øvelse, som sluttede lige ved min termin, men der var både ham selv og jeg enige om, at hvis han skulle med på den, så skulle han hjem før end den sluttede i tids nok til fødslen - det var hans arbejdsplads faktisk utroligt forstående over for og han kom hjem to/ tre uger unden termin (hvor vores søn faktisk blev født). Min kæreste var med til scanninger, han var med til fødslen og han holdt sin barsel samt noget ferie og han blev stadig udsendt. Min kæreste havde ikke noget valg om at skulle afsted eller ej, men hans arbejdsplads har altid taget meget hensyn til at han skulle være far og derfor blev hans udsendelses tidspunkt flyttet.
Måske er det fordi din kæreste på den måde så ikke binder sig så meget til barnet og følelsesmæssigt ikke bliver så påvirket af at skulle være væk fra den lille ny. Jeg vil i hvert fald håbe for din skyld, at det er derfor han vælger alt fra. Men at jeg forstår ham, det gør jeg slet ikke. At han overhovedet overvejer ikke at ville med til fødslen - Jamen jeg bliver faktisk helt gal og sur på din kæreste.
Er det ham selv, som vil afsted..? Har han fortalt sin arbejdsgiver, at han skal være far..?
Jeg kan kun sige, at hvis jeg var i dit sted, så havde jeg slet ikke fundet mig i den behandling. Det er meget egoistisk tænkt af din kæreste. Godt nok har vi valgt vores mænd vel vidende, at de er i Forsvaret, men det betyder altså ikke, at vi skal finde os i alt.
Jeg føler virkelig med dig og håber du kan få snakket din kæreste til fornuft. Om ikke andet så burde han tage med til scanninger, være med til fødslen og holde sin barsel. Jeg tror ikke at hans arbejdsgivere ville være særligt imponeret af ham, hvis de vidste, at han vil vælge alt det fra bare for en udsendelses skyld. Selvom man er i Forvsaret kan man altså godt være et familiemenneske, som sætter sin kone og børn højest. Det tror jeg også hans chefer gør og hvis det var deres kone, som skulle født, ville de så ikke selv være en del af graviditeten og fødslen.
Kan se i begge er unge af alder - Din kæreste skal nok nå at få en udsendelse tilbudt senere, hvis han nu ikke skulle kommer med på denne.
Jeg var blevet tosset, hvis jeg var blevet behandlet sådan af den mand, som jeg elsker og hvis barn jeg er mor til.
Du får lige en stor krammer 
Du kan altid skrive til mig, hvis du vil.