Er det prisen værd? (Tv2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

ønskebørn74

Babyklar skriver:

min mening er at jeg ikke kan se hvordan det kan være prisen værd at gå i krig. men det har nok os meget at gør med min kæreste selv skal afsted til august, og er ikke vild med det. :s men støtter ham..

Helt enig med dig... Har det på samme måde... Min mand er også ved militæret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Faith

Babyklar skriver:

man har selv valgt og vil udsendes når man tager en uddannelse i militæret, det er en del af uddannelsen ..

Lige præcis! Det er det de er uddannet til.

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

ønskebarn74 skriver:

Helt enig med dig... Har det på samme måde... Min mand er også ved militæret...

jeg synes det er hårdt .. men får heller ikke noget ud af og arbejde imod ham.. det er hans drøm ..

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

smillaluna skriver:

Lige præcis! Det er det de er uddannet til.

men det på tv2 synes jeg var ret vildt, og har sat flere bekymninger inde i mig personligt.. min frygt er om han overlever..

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Babyklar skriver:

men det på tv2 synes jeg var ret vildt, og har sat flere bekymninger inde i mig personligt.. min frygt er om han overlever..

Det forstår jeg virkelig godt! Det er en øjenåbner uden lige. Jeg anede ikke at det var sådan det foregik dernede, og jeg synes det er umenneskeligt

Du er bare nødt til at tro på at selvfølgelig får du ham hjem igen! Ellers bliver du skør. Men forstår din ængstelse 100%

Anmeld

6. januar 2011

Moar2011

Det forstår jeg virkelig godt! Det er en øjenåbner uden lige. Jeg anede ikke at det var sådan det foregik dernede, og jeg synes det er umenneskeligt

Du er bare nødt til at tro på at selvfølgelig får du ham hjem igen! Ellers bliver du skør. Men forstår din ængstelse 100%

godt nok sir min kæreste at det vi så idag på tv2 med de stykker der blev skudt på engang af soldaterne og de stykker der blev skudt af fjenderne, det er 4film der er klippet sammen, og at det sleeet ikke er så voldsomt dernede, som det vi så idag, og som filmen i det hele taget er lavet på. Han sir også at jeg skal huske på, at dem vi så idag er dem der er i spidsen af alle. (hvis du forstår) ..

prøøøver virkelig at tænke positivt..

Anmeld

6. januar 2011

cdinesen

Jeg synes det er tragisk at det koster menneskeliv, men de soldater jeg har hørt svare på spørgsmålet om "det er det værd," svarer alle at det er det. Så sidder jeg lidt.... det er jo deres eget valg om de vil derned, og når de selv mener det er det værd, hvorfor skulle jeg så mene anderledes, det er jo dem der er eksperterne på det område.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke føler dybt med de familie der har mistet en de elsker til krigen, for de familier vil det aldrig have været det værd.

Men overordnet set tror jeg på at vi gør en stor forskel

Anmeld

6. januar 2011

Stumpen

Men hellere at det er 38 (eller hvor mange det nu er) soldaters liv forgæves, end at det er 50 soldaters liv forgæves, ikk?

Selvfølgelig ønsker jeg ikke at flere dør dernede, men samtidig som der også skrives flere steder, dem der tager derned ved at risikoen for at komme hjem i en kiste er der, de melder sig (heldigvis) frivilligt..

Men jo 38 er bedre end 50, men synes stadig at det er 38 der er døde forgæves, hvis vi trækker os ud for tidligt...

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Babyklar skriver:

godt nok sir min kæreste at det vi så idag på tv2 med de stykker der blev skudt på engang af soldaterne og de stykker der blev skudt af fjenderne, det er 4film der er klippet sammen, og at det sleeet ikke er så voldsomt dernede, som det vi så idag, og som filmen i det hele taget er lavet på. Han sir også at jeg skal huske på, at dem vi så idag er dem der er i spidsen af alle. (hvis du forstår) ..

prøøøver virkelig at tænke positivt..

Jamen jeg tror han har helt ret!

Den film er jo sat meget på spidsen, og alle de voldsomme ting bliver jo virkelig fremhævet. Udelukkende for at skabe debat!

Anmeld

6. januar 2011

LotteN

Jeg ved ikke om jeg vil sige det er prisen værd, men vil sige man gør en forskel og hjælper et sted hvor der er brug for det.

Jeg selv har været udsendt til Irak i 2005/2006 og var der da muhammedtegningerne kom hvor det hele rigtig begyndte...
Da jeg kom hjem og årene efter hvor der døde så mange, der syens jeg det begyndte at blive lidt for voldsomt og der var andre lande der burde tager over i der hårde områder..

Men tænk hvis vi selv stod i sådan en situation n dag, så ville vi nok sætte pris på andre ville hjælpe os....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.