Ville i gøre det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Tulle28

Anonym skriver:

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

Jeg synes du skal købe den, den ser da ud som om det er en du også godt kan bruge, når du "er færdig" med at være gravid? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt du er henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Wov den er smuk... GO FOR IT... hvor har du fundet den??

Noget der hedder Funmum.com

Anmeld

7. januar 2011

foto på lærred

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

jeg har fundet den til dig billigere.

http://cgi.ebay.co.uk/Maternity-Pleat-Top-Mauve-Siver-Grey-/230570087857?pt=UK_Clothes_Shoes_Accessories_Women_s_Clothes_Women_s_Maternity&var=&hash=item7b67c0f8cd#shId

24.95 pund og så 4.5 pund i levering.

Det eneste jeg tænker på er at det jo er svært med størrelser osv.

Skriv pb hvis du har brug for hjælp med at købe over Ebay.

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Det kan godt være det er mega off topic det her..

men herfra hvor jeg sidder, ligner det altså at den gravide dame med blusen mangler sit ene bryst! -Hvad sker der for det?

Hvis det er sådan den gør, ville jeg ikke købe den

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

jeg har fundet den til dig billigere.

http://cgi.ebay.co.uk/Maternity-Pleat-Top-Mauve-Siver-Grey-/230570087857?pt=UK_Clothes_Shoes_Accessories_Women_s_Clothes_Women_s_Maternity&var=&hash=item7b67c0f8cd#shId

24.95 pund og så 4.5 pund i levering.

Det eneste jeg tænker på er at det jo er svært med størrelser osv.

Skriv pb hvis du har brug for hjælp med at købe over Ebay.

Er rigtig sødt af dig, tusind tak, men har allerede bestilt blusen, og den er på vej, så håber den ankommer i starten af næste uge

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Det kan godt være det er mega off topic det her..

men herfra hvor jeg sidder, ligner det altså at den gravide dame med blusen mangler sit ene bryst! -Hvad sker der for det?

Hvis det er sådan den gør, ville jeg ikke købe den

jeg er ikke med, hvad mener du med at hun mangler det ene bryst

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

jeg er ikke med, hvad mener du med at hun mangler det ene bryst

på billedet. hun buler i den venstre side, men ikke højre

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

tror du ikke bare det lige er lyset eller måden hun måske står på, at hun ser knap så fyldig ud

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

tror du ikke bare det lige er lyset eller måden hun måske står på, at hun ser knap så fyldig ud

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

eller en der har været lidt for hurtig med photoshop.. -men sjovt ser det altså ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.