Ville i gøre det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

eller en der har været lidt for hurtig med photoshop.. -men sjovt ser det altså ud!

photoshop, jeg er ikke helt med ??? Må indrømme jeg ikke har lagt mærke til noget før du sagde det, og synes det er minimal forskel, noget som lys/skygger kunne gøre, eller måden hun lige står på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

photoshop, jeg er ikke helt med ??? Må indrømme jeg ikke har lagt mærke til noget før du sagde det, og synes det er minimal forskel, noget som lys/skygger kunne gøre, eller måden hun lige står på

photoshop er det billedmanipuleringsprogram alle pro. billeder af alt bli´r kørt igennem inden de bli´r sendt ud til "offentligheden"

-og nogen gange sker der en smutter.

Anmeld

7. januar 2011

babyblyp

Anonym skriver:

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

Ja det ville jeg - uden at blinke! Den er vildt flot...

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

photoshop er det billedmanipuleringsprogram alle pro. billeder af alt bli´r kørt igennem inden de bli´r sendt ud til "offentligheden"

-og nogen gange sker der en smutter.

jo men det jeg mener er, hvad der skulle være redigeret her, dvs du mener det ene bryst er redigeret større og så de glemte det andet i skyndingen

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

jo men det jeg mener er, hvad der skulle være redigeret her, dvs du mener det ene bryst er redigeret større og så de glemte det andet i skyndingen

Ja eller osse er han kommet til at rode med en skygge der ikke skulle rodes ved. så det på den måde ikke er til at se at der faktisk er et bryst. Skygger er vigtige!

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ja eller osse er han kommet til at rode med en skygge der ikke skulle rodes ved. så det på den måde ikke er til at se at der faktisk er et bryst. Skygger er vigtige!

Ja det kunne da godt tænkes, det er jo nogle gange de laver fejl Ja det betyder meget med skygger, det kan gøre store forskelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.