Ville i gøre det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

helora

Anonym skriver:

haha får mindre og mindre dårlig samvittighed over jeg vil bruge 450 kr på en bluse, tak for svar

Specielt når man er gravid trænger man til at føle sig lidt lækker - bare engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Det kender jeg godt

Så jeg syede mit eget tøj da jeg var gravid..hvad str er du?? har en par hjemmesyede vente bukser i sort, du hjertens gerne må få

puha ja godt spørgsmål, aner ikke hvad str jeg er i bukser, da det har varieret så meget, da jeg kunne købe bukser, og har måtte sy selv for resten. Kan efterhånden, næsten kun passe leggins, da jeg har svært ved at passe de alm bukser, de alm bukser jeg har, med lidt stræk i er str 48-50 og de er ved at være for stramme, selvom der er gravidmave syet i

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

Specielt når man er gravid trænger man til at føle sig lidt lækker - bare engang imellem

Ja helt sikkert

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

puha ja godt spørgsmål, aner ikke hvad str jeg er i bukser, da det har varieret så meget, da jeg kunne købe bukser, og har måtte sy selv for resten. Kan efterhånden, næsten kun passe leggins, da jeg har svært ved at passe de alm bukser, de alm bukser jeg har, med lidt stræk i er str 48-50 og de er ved at være for stramme, selvom der er gravidmave syet i

mine er str 48..

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

mine er str 48..

Hmm ja så tror jeg desværre det vil knibe, kan næsten ik være i de eneste par bukser jeg kunne passe i h&m mere, de er nemlig str 48, og kunne sjovt nok ikke passe alle deres andre graviditetsbukser i samme str

Men ellers tak for buddet, havde jeg været lidt mindre kunne jeg nok godt ha været i dem

Anmeld

6. januar 2011

sne190810

Køøøøøøb den, for satan

Virkelig lækker flot bluse, og mon ikke du måske kan bruge den lidt efter du har født også? Jeg går stadig og bruger noget af det tøj jeg havde som 'gravidtøj'. Og hvis ikke ..... hva' faaen  Det er godt at forkæle sig selv en gang imellem, det syntes jeg helt bestemt der skal være plads til.

... Og btw så syntes jeg ikke 450 kr. er så forfærdelig mange penge igen.  Jeg har engang betalt 2.300 kr for en kjole fra Designer Remix Collection  Brugt 1 gang indtil videre vel og mærke ....

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Køøøøøøb den, for satan

Virkelig lækker flot bluse, og mon ikke du måske kan bruge den lidt efter du har født også? Jeg går stadig og bruger noget af det tøj jeg havde som 'gravidtøj'. Og hvis ikke ..... hva' faaen  Det er godt at forkæle sig selv en gang imellem, det syntes jeg helt bestemt der skal være plads til.

... Og btw så syntes jeg ikke 450 kr. er så forfærdelig mange penge igen.  Jeg har engang betalt 2.300 kr for en kjole fra Designer Remix Collection  Brugt 1 gang indtil videre vel og mærke ....

ja okay, så kan jeg godt se jeg ikke skal snakke højt, 2300 kr for en kjole synes jeg er mange penge, så kan jeg nok bedre gå med til de 450 inkl fragt for blusen

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Har simpelthen besluttet mig nu

Har bestilt blusen, og glæder mig til den kommer, håber den sidder tip top, og str er rigtig, efter deres måleanvisninger

Tak for hjælpen tøser

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

Anonym skriver:

Har simpelthen besluttet mig nu

Har bestilt blusen, og glæder mig til den kommer, håber den sidder tip top, og str er rigtig, efter deres måleanvisninger

Tak for hjælpen tøser

Den er rigtig flot, og jeg er sikker på, du kommer til at føle dig tæske-lækker i den.

Hvilken butik har du købt den fra? Blev helt nysgerrig

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Dansker i England skriver:

Den er rigtig flot, og jeg er sikker på, du kommer til at føle dig tæske-lækker i den.

Hvilken butik har du købt den fra? Blev helt nysgerrig

Ved ikke hvad selve butikken hedder, har købt den fra et firma, som hedder funmom.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.