Ville i gøre det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Nej det kunne jeg aldrig drømme om - jeg er syyyygt nærig

Og de har så meget fint tøj til gravide i h og m til meget billigere penge..

Jeg er selv nærig med tøjet, specielt fordi jeg ikke kan bruge det så længe, derfor jeg er så meget i tvivl, og kunne jeg passe tøjet i h&m eller andre steder gjorde jeg det gerne, men kan ikke længere passe tøjet i bilkas mama afdeling eller i feks h&m Jeg har prøvet at finde tøj i butikker til store piger, men når der skal være så meget plads til den efterhånden koloenerome mave, svømmer jeg rundt i den, ved ærmerne og ved brystet, da jeg jo slet ikke kan fylde det ud

Så h&m og lignende er desværre ikke en mulighed jeg kan benytte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

helora

GO FOR IT. Helt ærligt, så er 450 kr da vildt billigt for et festdress - og så endda noget du kan bruge til to fester.

Jeg ville klart gøre det (og havde nok ikke skammet mig voldsomt over at have givet mere endnu for det )

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Jeg er selv nærig med tøjet, specielt fordi jeg ikke kan bruge det så længe, derfor jeg er så meget i tvivl, og kunne jeg passe tøjet i h&m eller andre steder gjorde jeg det gerne, men kan ikke længere passe tøjet i bilkas mama afdeling eller i feks h&m Jeg har prøvet at finde tøj i butikker til store piger, men når der skal være så meget plads til den efterhånden koloenerome mave, svømmer jeg rundt i den, ved ærmerne og ved brystet, da jeg jo slet ikke kan fylde det ud

Så h&m og lignende er desværre ikke en mulighed jeg kan benytte

Ja jeg læste også bare forkert...sorry trænger vist til briller

Men hvis du har råd, så sys jeg du skal købe den...er sikker på du kommer til at se knaldgodt ud

Anmeld

6. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

bye it..!!! nej hvor er den bare smuk..!!!!

ej hvor ville jeg ønske jeg var gravid igen..!!

hey, hvis du køber den vil jeg gerne købe den bagefter du har født..!!! jeg vil gerne have en mere nemlig..!!!

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Ja det ville jeg.. Når det både er fødselsdag og bryllup jeg skulle til.. Det syns jeg ikke er så galt så.. Og den kan jo altid sælges bagefter.. Hvis jeg ikke var så langt henne, havde jeg glædeligt købt den af dig når du var færdig med den..

Knus Mette

Tak, faldt også selv for den, synes så godt om den Men er lidt i tvivl, når det jo er så mange penge, men som du skriver kan jeg jo sælge den bagefter

Anmeld

6. januar 2011

Laulund87

Har jeg set den da jeg var gravid, havde jeg købt den!

Hold nu op, hvor er den fed!

Jeg bruger normaltvis ikke mange penge på tøj, men i særlige tilfælde er jeg nærmest ligeglad for jeg bliver smaskforelsket

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

jannebjerre skriver:

Ja jeg læste også bare forkert...sorry trænger vist til briller

Men hvis du har råd, så sys jeg du skal købe den...er sikker på du kommer til at se knaldgodt ud

hehe det er helt ok, er dælme også trels, ville ønske der var mere udvalg i tøj til sådan en som mig som både er småfed og gravid på samme tid

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

helora skriver:

GO FOR IT. Helt ærligt, så er 450 kr da vildt billigt for et festdress - og så endda noget du kan bruge til to fester.

Jeg ville klart gøre det (og havde nok ikke skammet mig voldsomt over at have givet mere endnu for det )

haha får mindre og mindre dårlig samvittighed over jeg vil bruge 450 kr på en bluse, tak for svar

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

hehe det er helt ok, er dælme også trels, ville ønske der var mere udvalg i tøj til sådan en som mig som både er småfed og gravid på samme tid

Det kender jeg godt

Så jeg syede mit eget tøj da jeg var gravid..hvad str er du?? har en par hjemmesyede vente bukser i sort, du hjertens gerne må få

Anmeld

6. januar 2011

Nettemor

Anonym skriver:

hvis du har pengene så køb den mange bruger endnu flere penge på tøj til et bryllup som de alligevel kun har på den ene gang. du kan da i hvert fald bruge den resten af din graviditet og så enten sælge den eller gemme den til næste graviditet.. jeg ville gøre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.