Ville i gøre det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
55 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

jannebjerre

Nej det kunne jeg aldrig drømme om - jeg er syyyygt nærig

Og de har så meget fint tøj til gravide i h og m til meget billigere penge..

Anmeld

6. januar 2011

MetteT

Anonym skriver:

Har fundet den fedeste bluse, og kan ikke passe så meget tøj længere i skabet, på trods af jeg jævnligt har købt, men maven vokser og vokser. Har ikke så længe endnu, men står bla og skal have fint tøj på, til stor rund fødselsdag og et mindre bryllup, inden terminen.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne bluse, men den skal bestilles hjem fra england, og inkl fragt koster blusen 450 kr

har meget lyst da jeg gerne vil være en smule pæn, når det både er rund fødselsdag og et bryllup vi skal til, men synes måske det alligevel er mange penge, mit problem er bare jeg har prøvet, og kan ikke passe tøjet, som man feks kan få billigere i h&m

ville i give så meget for blusen (vist på billedet herunder)

Ja det ville jeg.. Når det både er fødselsdag og bryllup jeg skulle til.. Det syns jeg ikke er så galt så.. Og den kan jo altid sælges bagefter.. Hvis jeg ikke var så langt henne, havde jeg glædeligt købt den af dig når du var færdig med den..

Knus Mette

Anmeld

6. januar 2011

Lone Jakobsen

nu er jeg for nærig til at bruge så mange penge på en bluse. men det sagt så er den bare suuuuper flot, og jeg kan sørme godt forstå du er vild med den. så hvis du har pengene så er det vel ikke et problem, den kan jo sælges bagefter

Anmeld

6. januar 2011

MetteT

jannebjerre skriver:

Nej det kunne jeg aldrig drømme om - jeg er syyyygt nærig

Og de har så meget fint tøj til gravide i h og m til meget billigere penge..

Problemet er jo at hun ikke kan passe tøjet i HogM..

Knus Mette

Anmeld

6. januar 2011

mth1987

Jeg havde købt den. Den er super fin

Anmeld

6. januar 2011

LR85

Wooooooooooooooow, den er da super flot og virkelig smart.

Den ville jeg gerne være gravid i, SÅ KØB DEN.

Man skal da også være lækker selvom man er gravid ik.

Hvis du skal have flere kan du jo gemme den, og hvis ikke, ja så er det da i sin fulde ret til a se smuk gravid ud for 'sidste gang' (altså gravid for sidste gang)

Anmeld

6. januar 2011

jannebjerre

MetteT skriver:

Problemet er jo at hun ikke kan passe tøjet i HogM..

Knus Mette

tak..

Anmeld

6. januar 2011

Malthes mor

louiseandersen85 skriver:

Wooooooooooooooow, den er da super flot og virkelig smart.

Den ville jeg gerne være gravid i, SÅ KØB DEN.

Man skal da også være lækker selvom man er gravid ik.

Hvis du skal have flere kan du jo gemme den, og hvis ikke, ja så er det da i sin fulde ret til a se smuk gravid ud for 'sidste gang' (altså gravid for sidste gang)

Enig!!!!!!!!!!

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Jeg ville ikke betænke mig i 2 sekunder!

Køb blusen og føl dig lækker. Det er sku så vigtigt at man føler sig lidt smuk og lækker når man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.