Ville I melde dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Jeg ville melde dem.. der er alt for mange der laver det nummer og man man vil det eller ej så er det BEDRAGERI.

Det er sku mine penge de får og har ikke RET TIL DEM..

SVINDERI..

Har det på samme måde.... Kan man skrive et anonymt brev til kommunen og er det overhovedet noget det gider tage seriøst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Kan godt følge jer men er også bare irreteret fordi vi sidder emd fultids arbejde begge 2 og 2 børn og kan intet hjælp få nogle steder selvom vi ikke tjener så meget og er en kerne familie der gerne vil klare sig selv og så sidder de og får rigtigt meget fra komunen vi er med til at betale synes ikke det er fair.

ja, jeg forstår udemærket godt din irritation.. det er også skide irriterende at folk kan finde på at snyde på den måde.. og kan også godt forstå du overvejer at melde dem.. må da indrømme at jeg selv har stået med den lyst mange gange.. det sker desværre for tit at der bliver snydt på den måde...

Jeg er selv enlig mor siden min datter var 3 mdr., og får hjælp til rigtig meget... men den dag min nye kæreste og jeg flytter sammen bliver det da også oplyst alle steder... for så er vi jo to der kan hjælpe hinanden..!! vi har jo selv valgt at ville flytte sammen..!!

Anmeld

6. januar 2011

Risen

Anonym skriver:

Kan godt følge jer men er også bare irreteret fordi vi sidder emd fultids arbejde begge 2 og 2 børn og kan intet hjælp få nogle steder selvom vi ikke tjener så meget og er en kerne familie der gerne vil klare sig selv og så sidder de og får rigtigt meget fra komunen vi er med til at betale synes ikke det er fair.

Det kan jeg godt forstå, men tænk engang hvor mange penge i ville få ud af at melde dem?  - Uanset hvor mange der bliver "hapset" i snyd, får man jo først penge når man er berettigede til det, og de er I jo ikke som du selv skriver . Men hvis det ville få dig til at føle bedre så gør det dog Det er jo i bund og grund ulovligt 

Anmeld

6. januar 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Har det på samme måde.... Kan man skrive et anonymt brev til kommunen og er det overhovedet noget det gider tage seriøst??

Ja det kan du nemt.. tror endda at de tager imod et telefonopkald uden de vil spørge om navn..

De tager sådanne sager meget alvorligt og det giver en meget stor røvfuld..

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

Jeg synes dælme ikke det er i orden, og jeg ville godt kunne finde på at melde det. De lapper bare penge til sig de ikke er berettiget til at få. Sådan en uærlighed bryder jeg mig ikke om. Føj!  Synes der er for meget grådighed over det.

Anmeld

6. januar 2011

Risen

Anonym skriver:

Ja du kan vist ringe anonymt nu. Ny lov som vist lige er tråd i kraft.. 

Anmeld

6. januar 2011

TTM

Tænk hvis det var en selv som stod en dag og havde behov for hjælp af det offentlige... Og man havde ændret kravne, sat beløbne op for hvornår man er berettiget hjælp bare pga dem der snyder og bedrager?!?

Jeg ville helt klart melde dem, det er ikke penge som de har ret til overhovedet...!!

Jeg er nemlig selv "En som har kontaktet kommunen da jeg ikke selv er berettiget hjælp længere og IKKE vil snyde kommunen fra jer andres penge!" for jeg har ikke samvittighed til og vide de penge jeg får som hjælp, kommer fra alle jer andre gennem skat...

Anmeld

6. januar 2011

Calliope

Enayia skriver:

Jeg synes dælme ikke det er i orden, og jeg ville godt kunne finde på at melde det. De lapper bare penge til sig de ikke er berettiget til at få. Sådan en uærlighed bryder jeg mig ikke om. Føj!  Synes der er for meget grådighed over det.

Anmeld

6. januar 2011

FrkT

Jeg ville helt sikkert også melde dem. Synes det er noget svineri at der sidder familier som følger "reglerne" og næsten ikke kan klare sig, og så skal andre folk snyde sig til ekstra penge på den måde.

Havde det været din veninde og hendes fyr kunne jeg forstå at du måske tøvede - men når det bare er hendes ekskæreste og hans kæreste, så ville jeg bestemt ikke have nogle kvaler over det - ved godt at det er at være dobbeltmoralsk, men mener bare at der var nogle der ville være lettere for én at melde end andre. Og dem der mener jeg sagtens du kan melde uden at få det skidt med det.

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Er det ikke en borger ret at melde hvis man har mistænke om socialt bedrager??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.