Det var også min plan, for jeg ikke kunne se, at der ville ske noget med hans plads. Og så snart jeg gik i gang fik jeg straks tilbagmelding. Det plejer at være nogle, som også venter på plads. Det betyder ikke, at du skal passe det samme barn indtil de er 3 og skal til børnehave. Det er kun i nogle måneder inden de få plads i deres ønsket institution. Der er mange som er ved at gå i panik for de skal tilbage på arbejde eller skole og de ikke kan få plads med det samme, especielt i Kbh område. Jeg personlig synes, at det er fedt. Det er en god måde at bruge dagen på. Min plan var at bruge en del af pengene på at finde en rengørings kone, som kunne komme hver morgen og gør det hele klar til børnene. Og så skulle vi hygge i STOR stil. Der er mange legestuer til dagplejerne og jeg ville også bruge en del på tur, når vejret ville være godt. Jeg ville finde en god rytme til begge to og lege med dejlig børnemusik og spise noget sjovt og spændende hver dag. Men så pludseligt skete, at han fik plads
jeg var næsten ked af det, for den anden plan var faktisk alt for godt! Men man siger nej tak til pladsen lige nu i Kbh, der er nogle kæmpe ventelister. Så måtte jeg sige det til forældrene (jeg havde ikke valgt endu, hvilke barn jeg skulle arbejde sammen med) og de blev faktisk noget kede af det. Jeg tror, at de kunne mærke, hvor meget lyst jeg havde til at arbejde sammen med børn og hygge og have det sjovt med dem... Det er ligesom med komunale dagpleje: der er nogle som jeg ALDRIG ville ønske til mine børn og der er mange søde og gode...
Anmeld