Henriettemortil4 skriver:
Det er regne ud jeg ville få 11450 kr ca så midste en smugle men det er det vær når jeg aldrig komme ud i arbejde igen jeg må kun arbejde 15 timer om ugen og med en udd som social og sundhedshjælper som jeg indgang kan brug pga cs ryg 3 steder og gigt så må jeg slet ikke løft på mere ind 5 kg + jeg må ikke fysisk og pysisk arbejde har 4 pysisk sygdommer så ja et sted er det nok på tide som mange siger det er på pension.J
Ja eller vis jeg er heldig et flexjob på 15 timer men kommune sagde i nov mdr af chance for det pga så få tiden var lille og jeg nok skulle regne med en pension med skåjob så og der ville jeg så tjene for de 15 time overi min pension så måske jeg slet ikke midste nogle kr på det..Men kommer jeg på pension må jeg så få skattepenge tilbage jeg må rejse ud af lande,jeg må køre billiger med bus,tog og mine forsikringer er ½ så billige + min licens + betaler ikke nu og kommer ikke til det vuggestuepladsen til min søn.Så et sted syntes jeg ike vi midster på det som så hvis det er... men jeg kan hvis nok ikke få medicinhjælp...
Jeg ville høre under de nye regler 2003 ikke de gammel før 2003...
Jeg hører også ind under de nye regler, og jeg kan absolut ikke få billigere forsikringer, billigere licens osv. Det er dem fra den gamle ordning, der kan få det. jeg ved ikke hvem du har snakket med, men hun har i hvert fald oplyst dig forkert omkring dette.
I mine ører lyder det bare mærkeligt, hvis du kan få udbetalt så mange penge på en pension, når din kæreste tjener så meget som han gør. men når det så er sagt, så er der jo en grund til at man får pension, så er det fordi at det jo ikke kan undgåes, og så må man leve af de penge man nu engang kan få. Men jeg tror altså desværre ikke du kan få så meget, som det du skrev....men det kan jo være jeg tager fejl. Jeg ved i hvert fald, at jeg vil få meget mindre end det, når jeg flytter sammen med min kæreste.
Du kan heller ikke få friplads medmindre det altså er en social-pædagogisk friplads
Hvis det ikke er det, så beregner de friplads udfra husstandens samlede årsindtægt, ligesom ved alle andre.
Anmeld