Vil bare lige fortælle jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

LIZO

husk på der var en grund til du gik fra ham.. det kommer dage hvor du nok ikke vil huske hvorfor. og dage hvor du synes det er super hårdt at skulle finde ny lejlighed og skal flytte osv. det er en svær tid du skal igemmen nu. du skal finde dig selv før du kan tage en besluting om du ønsker at forsætte forholdet. måske i bare har brug for lidt tid hver for sig.

men det vigtiste lige nu er DIG!!  din søn kan mærke at du er ked af det hele tiden. og det bliver ikke bedre af at du bare bliver hos din mand. i har alle fortjent at være lykkelige. og det bliver røv svært. men tro mig det skal nok blive bedre..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja selvfølgelig hjælper I ham bedst muligt. Det er der heller ingen tvivl om. Har du fundet et andet sted???

Nej har ikke fundet et andet sted at bo endnu - Min venindes onkel er mægler og håber at han snarest har noget til mig.

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

husk på der var en grund til du gik fra ham.. det kommer dage hvor du nok ikke vil huske hvorfor. og dage hvor du synes det er super hårdt at skulle finde ny lejlighed og skal flytte osv. det er en svær tid du skal igemmen nu. du skal finde dig selv før du kan tage en besluting om du ønsker at forsætte forholdet. måske i bare har brug for lidt tid hver for sig.

men det vigtiste lige nu er DIG!!  din søn kan mærke at du er ked af det hele tiden. og det bliver ikke bedre af at du bare bliver hos din mand. i har alle fortjent at være lykkelige. og det bliver røv svært. men tro mig det skal nok blive bedre..

knus

Tak for dine ord! Ja de svære tider er ihvertfald startet! Men føler blot at jeg har gravet min egen grav. Jeg har været så dum at lyve overfor M med nogle ting og det bøder jeg gevaldigt for nu. ris til egen røv ja.

Jeg har også sagt til ham at ingen kan spå om fremtiden....

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det gør mig ondt for jer, at denne svære tid, har resulteret i et brud. Det er benhårdt arbejde, at holde et forhold ved lige, når man får børn................og nogle gange er det rigtige, at kaste håndklædet i ringen.

I har kæmpet, søde........................og nu er det tid til en ny start. Du trænger til at få ro, og finde glæden i livet igen. Jeg håber at du finder en bolig snart, og at i kan få delt indbo og barn, uden alt for meget splid. Hvad med huset?? Skal det sælges??

Sender mange knus din vej.

Mette

Tak for dine ord!

Jeg tror at han blir boende i huset - det håber jeg han gør for kan slet ikke overskue tanken om at skulle sælge.

Lige nu er stemningen meget dårlig herhjemme. Jeg har været så dum at lyve overfor ham og det bøder jeg gevaldigt for nu!

Anmeld

5. januar 2011

LIZO

Anonym skriver:

Tak for dine ord! Ja de svære tider er ihvertfald startet! Men føler blot at jeg har gravet min egen grav. Jeg har været så dum at lyve overfor M med nogle ting og det bøder jeg gevaldigt for nu. ris til egen røv ja.

Jeg har også sagt til ham at ingen kan spå om fremtiden....

du vælger det rigtige for dig. det er ikke at grave sin egen grav..  selvom han vil regere kraftig og være sur.

er det til at få noget at bo i derovre. eller kan du flytte hjem til sine forældre. så i ikke ender med at blive meget uvenner?

Anmeld

6. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Nej har ikke fundet et andet sted at bo endnu - Min venindes onkel er mægler og håber at han snarest har noget til mig.

Okay.

Anmeld

17. januar 2011

Dictes mor

Jamen min kæreste dog. Her har man været væk i kort tid, og så kommer man tilbage til sådan en nyhed. Det gør mig så ondt, at du er ked af det, og at du er i tvivl, men jeg er ikke det mindste i tvivl om, at det er rigtigt. Du har fulgt dit hjerte, og det er vigtigt for din søns skyld, at du er stærk og står ved din beslutning, alt for meget frem og tilbage vil blot være forvirrende. Jeg tager hatten af for, at du har tænkt på dig selv og netop fulgt dit hjerte, også selvom det kan være svært at stå ved den beslutning, for det er da en vildt barsk en at skulle tage og stå ved, for hvordan siger man farvel til 8½ år. Men du har jo ikke være glad i lang tid, og jeg er sikkert på, at du inden længe vil blomstre op igen og pludselig få meget mere energi. Og du skal tænke på, at din søn har det meget bedre med to forældre som er glade og bor fra hinanden, end to som er triste og bor sammen.

Du får et kæmpe kram fra mig, for det må være en rigtig barsk tid lige nu.

Anmeld

17. januar 2011

Ranarupta

Årh altså puttehøne!

Jeg er virkelig ked af, at det ikke gik. 
Men jeg har også samme holdning, at jeg hellere vil være lykkelig og alene, end ulykkelig sammen med en partner.

Jeg håber, at det er det, der skal til, og at du kommer hurtigt ovenpå igen.
Derudover så håber jeg, at I finder en rigtigt god løsning mht. jeres dejlige søn!

Og lov mig så lige, at du bruger os alt, hvad du kan, ikke?

Kram!! 

Anmeld

18. januar 2011

Lilac

Dictes mor skriver:

Jamen min kæreste dog. Her har man været væk i kort tid, og så kommer man tilbage til sådan en nyhed. Det gør mig så ondt, at du er ked af det, og at du er i tvivl, men jeg er ikke det mindste i tvivl om, at det er rigtigt. Du har fulgt dit hjerte, og det er vigtigt for din søns skyld, at du er stærk og står ved din beslutning, alt for meget frem og tilbage vil blot være forvirrende. Jeg tager hatten af for, at du har tænkt på dig selv og netop fulgt dit hjerte, også selvom det kan være svært at stå ved den beslutning, for det er da en vildt barsk en at skulle tage og stå ved, for hvordan siger man farvel til 8½ år. Men du har jo ikke være glad i lang tid, og jeg er sikkert på, at du inden længe vil blomstre op igen og pludselig få meget mere energi. Og du skal tænke på, at din søn har det meget bedre med to forældre som er glade og bor fra hinanden, end to som er triste og bor sammen.

Du får et kæmpe kram fra mig, for det må være en rigtig barsk tid lige nu.

Jeg er helt enig - hvis I har haft det svært derhjemme, er dette en langt bedere løsning for jeres søn! Hellere at forældrene er hver for sig og glade end sammen og ulykkelige! Hvis du har fulgt dit hjerte, kan denne beslutning ikke være forkert. Jeg håber inderligt for dig, at du snart går en mere lys tid i møde!

Strot kram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.