Vil bare lige fortælle jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Det er jeg ked af at læse.

Men det er bedre at have det hårdt i en begrænset periode over at det er slut, end at have det hårdt med at være sammen i lang tid. Og som du selv skriver, hvis du er helt nede psykisk, så er det nok den rigtige beslutning du har truffet.

Jeg sender dig mange kram, og håber at I begge finder en rigtig god løsning for jer og jeres barn.

Ja det har du nok ret i - Det er jo klart at det er sindsygt hårdt lige nu. Vi har været sammen siden jeg var 19. Jeg flyttede direkte hjemme fra mine forældre og op til ham i hans lejlighed. 8½ år er det blevet til. Føler der er sket meget på de år. Vi har begge ændrede os, hvilket man på en eller anden måde nok vil gøre i den aldersperiode (der hvor man rigtig blir voksen)

Jeg kan godt blive bange for om jeg har truffet den rette beslutning for os, men jeg kunne bare ikke mere. Det har været så hårdt for os begge. Føler mig helt slidt op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det lyder da ikk godt.

Jeg sender dig en masse kram og knuz og håber at resten af 2011 vil gå noget bedre

TAK ska du ha Helene!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre!!! Håber I finder ud af noget fornuftigt mht. jeres søn.

Håber at 2011 ender med at blive rigtig godt, selv om det er startet rigtig skidt!

fra Tina.

Mange tak søde!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Søde, nu har vi skrevet lidt sammen, men du skal ikke snydes for en krammer herinde..

Jeg håber inderligt at hver dag bliver bedre og der til sidst står en stærk og glad kvinde...
Syens du skal komme herover en weekend når du kan overskue det som vi har snakket om.. Så skal vi hygge og få tankerne over på noget andet..

Sender dig et stort knus..

Hej smukke.

Det har været rigtig dejligt at skrive lidt med dig om det hele - du er en skat!

Puha jeg håber inderligt det er det rigtige jeg gør!Hvorfor blir jeg altid så skide bange og usikker på dette tidspunkt!? Det er jo nok 4. gang i løbet af de 8½ år hvor jeg siger at det er slut. De andre gange har vi bare alligevel blevet sammen... Jeg tænker bare at når vi har været der så mange gange må der være en grund og nu må vi sgu tage koncekvenserne deraf. Jeg ber til det er det rette jeg gør for os!!!

Ja jeg vil også rigtig gerne komme over til dig en weekend. Det ville være helt fantastisk at hygge med dig! Det må vi helt sikkert arbejde på ;)

Stort kram herfra.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Puuha, sikke en masse! Jeg sender dig mange tanker og en masse styrke.

KNUS

Tak ska du ha søde!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

ÅHHH søde da hvor gør det ondt at læse. Håber i kan få det til at fungere smertefrit det hele også det med sønnen.

Kæmpefra mig!!

Det håber jeg inderligt også vi kan - Vores dejlige dreng fortjener ikke at blive kasteboldt mellem forældrene :( Er så bange for at såre ham!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

Kære sødeste...

Jeg er rigtig ked af at høre det ikke gik. Men vil samtidig rose dig for at turde smide håndklædet i ringen - det er på ingen måde nogen nem beslutning. Så du har min dybeste respekt.

Jeg håber i kan blive enige om hvor lillemanden skal bo henne, og i kan beholde et godt venskab og samarbejde. For ellers kan det desværre blive meget hårdt.

Hvis du kan "overskue" at lukke flere ind i din verden og have en skulder mere at hvile hovedet på, så står jeg parat i kulissen. Husk vi er mange der holder meget af dig og vil dig alt det bedste.

SMIL fra Mette

Tak fordi du roser mig - ja det er en meget svær beslutning at træffe. Er også skide bange for at det er forkert, men jeg kunne bare ikke mere - eller vi kunne ikke mere. Det har været ubeskriveligt hårdt for at sige det mildt!

Ja tak ved godt I er der for mig - det er simpelthen så fantastisk dejligt at have jer! Og dejligt at jeg må skrive til dig også. Jeg har jo de flestes mail adr ;)

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Åh nej det er jeg ked af at høre.... Jeg håber I kan få det løst på den bedste måde. Også for jeres søns skyld og så håber jeg I kan enes og tale sammen selvom det har været en hård sidste tid. Knus til dig!

Ja det er sgu noget skidt :( Jeg håber og ber også til at vi kan få det til at fungerer mellem os så vores søn ikke ender som kastesboldt mellem sine dumme forældre :(

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Sikken en start på det nye år. Men måske er det det bedste? Det er aldrig en nem beslutning, og det gør ondt, det er der ingen tvivl om. Men måske er det bedre i det lange løb? Jeg siger det bestemt ikke for at være hård, sådan må du ikke forstå det!

I har været meget igennem. Jeg håber det nye år bringer fremgang og gode stunder!

Masser af knus!!

Jeg håber inderligt også at dette er den rette beslutning for os. Ingen tvivl om at det er hårdt at være den der "gir op". Føler mig som et dårligt menneske fordi jeg ødelægger denne lille familie :( Bestemt ikke sjovt! Men håber på lys for enden af tunnelen!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Ny mail adr: pille2011@live.dk hvis nogen skulle ha lyst til at skrive!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.