Anonym skriver:
at vores forhold nu er slut!
Vi har i længe haft det svært herhjemme og det har bare taget så hårdt på os begge. Jeg vil ikke komme med detaljer herinde, da jeg har lovet ham ikke at nævne ham, men blir nødt til lige at fortælle jer enden på dette. I har trods alt været der for mig så snart jeg har skrevet til jer, og der er også nogen der har været super søde til at sms'e mig eller skrive pb - I er for dejlige.
Hvis I er lidt i tvivl om hvem jeg er så kan jeg gi jer de her hints: jeg står nu som single på min profil. At vi har en søn på 2 år og 3 mdr. At jeg har gået arbejdsløs længe, men starter i job 1. feb. At vi var igennem en abort for nogle mdr siden og at jeg på det sidste har løbet en del - Ja så er I vidst ikke i tvivl længere?
Det er rigtig hårdt det her, men jeg håber og tror på det er den rette beslutning jeg har truffet. Det er nemlig mig der har kastet håndklædet i ringen. Jeg er slidt op psygisk. Det har simpelthen været så svært det hele. Nu skal jeg bare ha fundet en lejlighed snarest muligt og så ber jeg inderligt til at vi kommer frem til en fornuftig aftale med hvordan vi gør med vores søn. Det er ingen hemmelighed at vi jo begge gerne vil ha ham boende!
Måtte tage hjem fra arbejde idag efter 1 time. Havde det bare så dårligt. Kaster op, har ondt i ryggen og hovedet. Og så er mine øjne så hævede af at græde igår at jeg snart ikke kan se noget. Det hjalp at få lidt mad og putte 3 timer i sengen. Desværre går det nok udover min løbetur i aften, æv.
Så ja jeg har en masse nytårsfortsætter i år - Ikke fordi jeg har skrevet dem ned eller noget, men i bund og grund handler de om at 2011 er startet meget hårdt ud, men at min kamp er at for hver dag der går skal det blive bedre - Jeg tror på det bedste og jeg gir ikke op!