Vil bare lige fortælle jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

Anonym trådstarter

at vores forhold nu er slut!

Vi har i længe haft det svært herhjemme og det har bare taget så hårdt på os begge. Jeg vil ikke komme med detaljer herinde, da jeg har lovet ham ikke at nævne ham, men blir nødt til lige at fortælle jer enden på dette. I har trods alt været der for mig så snart jeg har skrevet til jer, og der er også nogen der har været super søde til at sms'e mig eller skrive pb - I er for dejlige.

Hvis I er lidt i tvivl om hvem jeg er så kan jeg gi jer de her hints: jeg står nu som single på min profil. At vi har en søn på 2 år og 3 mdr. At jeg har gået arbejdsløs længe, men starter i job 1. feb. At vi var igennem en abort for nogle mdr siden og at jeg på det sidste har løbet en del - Ja så er I vidst ikke i tvivl længere?

Det er rigtig hårdt det her, men jeg håber og tror på det er den rette beslutning jeg har truffet. Det er nemlig mig der har kastet håndklædet i ringen. Jeg er slidt op psygisk. Det har simpelthen været så svært det hele. Nu skal jeg bare ha fundet en lejlighed snarest muligt og så ber jeg inderligt til at vi kommer frem til en fornuftig aftale med hvordan vi gør med vores søn. Det er ingen hemmelighed at vi jo begge gerne vil ha ham boende!

Måtte tage hjem fra arbejde idag efter 1 time. Havde det bare så dårligt. Kaster op, har ondt i ryggen og hovedet. Og så er mine øjne så hævede af at græde igår at jeg snart ikke kan se noget. Det hjalp at få lidt mad og putte 3 timer i sengen. Desværre går det nok udover min løbetur i aften, æv.

Så ja jeg har en masse nytårsfortsætter i år - Ikke fordi jeg har skrevet dem ned eller noget, men i bund og grund handler de om at 2011 er startet meget hårdt ud, men at min kamp er at for hver dag der går skal det blive bedre - Jeg tror på det bedste og jeg gir ikke op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

TbCp

Åh søde ven

Jeg er rigtig rigtig ked af det på dine vegne, selvom det har været undervejs længe så er det jo nok inderst inde slet ikke det man ønsker!

Jeg håber at du snart kan se fremad og se lidt lys forude!!!

De bedste tanker til dig

Anmeld

4. januar 2011

Karo

Sikke noget

I har været meget igennem og man kan ikke anklage jer for ikke at forsøge at få forholdet til at fungere. Men på et eller andet tidspunkt må man se tingene i øjenene og hvis tingene ikke kan fungere så er det måske bedre at kaste hånklædet i ringen.

Hvis du har brug for at snakke mere om det eller brug for hjælp, så skirv endelig. Vi er helt sikkert mange herinde der gerne vil hjælpe.

Anmeld

4. januar 2011

NaFe

vor er det trist a læse....

men jeg er sikker på i har kæmpet for a få det til a funge, og ja nogle gange må man altså bare indse af det ikke går og kaste håndklædet i ringen

håber på det aller aller bedste for dig...og håber i kan finde en fornuftig løsning med jeres skønne søn..

alt lykke til dig i fremtiden..

stort knus

Anmeld

4. januar 2011

Klumpe-dumpe

Det er jeg sgu ked af, at høre

Sender dig en million kram og knus!

Anmeld

4. januar 2011

LIZO

sender dig et kæmpe kram..

jeg er på vej ud af døren så ikke fordi jeg ikke vil skive mere..

knus

Anmeld

4. januar 2011

ooo

Det er jeg ked af at læse.

Men det er bedre at have det hårdt i en begrænset periode over at det er slut, end at have det hårdt med at være sammen i lang tid. Og som du selv skriver, hvis du er helt nede psykisk, så er det nok den rigtige beslutning du har truffet.

Jeg sender dig mange kram, og håber at I begge finder en rigtig god løsning for jer og jeres barn.

Anmeld

4. januar 2011

lion

Det lyder da ikk godt.

Jeg sender dig en masse kram og knuz og håber at resten af 2011 vil gå noget bedre

Anmeld

4. januar 2011

Bondepigen

Åh nej, det er jeg ked af at høre!!! Håber I finder ud af noget fornuftigt mht. jeres søn.

Håber at 2011 ender med at blive rigtig godt, selv om det er startet rigtig skidt!

fra Tina.

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

Søde, nu har vi skrevet lidt sammen, men du skal ikke snydes for en krammer herinde..

Jeg håber inderligt at hver dag bliver bedre og der til sidst står en stærk og glad kvinde...
Syens du skal komme herover en weekend når du kan overskue det som vi har snakket om.. Så skal vi hygge og få tankerne over på noget andet..

Sender dig et stort knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.