Vil bare lige fortælle jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Ja det er sgu noget skidt Jeg håber og ber også til at vi kan få det til at fungerer mellem os så vores søn ikke ender som kastesboldt mellem sine dumme forældre

Ja det er det værste når forældrene begynder at slås. Det er dælme hårdt. Og ja jeres dreng vil nok på nogle tidspunkter synes I er dumme og så må I se om I kan rumme det. Jeg var meget vred på min mor i lang tid. Jeg var godt nok voksen da det skete, men børn reagerer på samme måde.... Men så længe I har fokus på det og rummer hans følelser så vidt muligt, så er I kommet langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Det er jeg rigtig ked af og høre..

Sender et rigtig stort kram til dig...

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det er det værste når forældrene begynder at slås. Det er dælme hårdt. Og ja jeres dreng vil nok på nogle tidspunkter synes I er dumme og så må I se om I kan rumme det. Jeg var meget vred på min mor i lang tid. Jeg var godt nok voksen da det skete, men børn reagerer på samme måde.... Men så længe I har fokus på det og rummer hans følelser så vidt muligt, så er I kommet langt.

Det er ihvertfald det der lige nu fylder mest i mit hovede; det at vi skal finde ud af at samarbejde om vores søn. Vi har fået ham sammen og har derfor ansvaret for at han ikke blir den dette kaos går udover. Mit hjerte ville simpelthen ikke kunne bære at såre ham. Dette er hårdt nok for mig, det at jeg har opgivet vores lille familie, puha

Anmeld

4. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Det er ihvertfald det der lige nu fylder mest i mit hovede; det at vi skal finde ud af at samarbejde om vores søn. Vi har fået ham sammen og har derfor ansvaret for at han ikke blir den dette kaos går udover. Mit hjerte ville simpelthen ikke kunne bære at såre ham. Dette er hårdt nok for mig, det at jeg har opgivet vores lille familie, puha

Ja det må være en meget hård beslutning. Men uanset hvordan I gør det og hvor flinke og søde I er ved hinanden så kommer jeres søn til at gennemgå en eller anden form for krise. Den kan komme til udtryk på så mange forskellige måder og det er vigtigt I accepterer alle de måder det kommer til udtryk på for det vil gøre det nemmere for ham. Ja undskyld, nu kommer pædagogen op i mig....

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det må være en meget hård beslutning. Men uanset hvordan I gør det og hvor flinke og søde I er ved hinanden så kommer jeres søn til at gennemgå en eller anden form for krise. Den kan komme til udtryk på så mange forskellige måder og det er vigtigt I accepterer alle de måder det kommer til udtryk på for det vil gøre det nemmere for ham. Ja undskyld, nu kommer pædagogen op i mig....

Det er klart han vil reagerer på en eller anden måde og det er vel blot et godt tegn, kan man sige... Han er også en meget tryghedssøgende dreng så gør sgu ekstra ondt, men må bare være der for ham og være opmærksom på hans reaktion.

Jeg kan heller ikke få mig selv til at flytte ham fra den vuggestue han går i - og heller ikke derfra når han skal i børnehave - det er en integreret.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

DatterMalou skriver:

Det er jeg rigtig ked af og høre..

Sender et rigtig stort kram til dig...

mange tak ska du ha søde. Ja jeg er sgu også ked af det :(

Anmeld

4. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Det er klart han vil reagerer på en eller anden måde og det er vel blot et godt tegn, kan man sige... Han er også en meget tryghedssøgende dreng så gør sgu ekstra ondt, men må bare være der for ham og være opmærksom på hans reaktion.

Jeg kan heller ikke få mig selv til at flytte ham fra den vuggestue han går i - og heller ikke derfra når han skal i børnehave - det er en integreret.

God ide!!! At lade ham blive i vante rammer. Det vil også gøre ham mere tryg: At der er noget der er som det plejer at være. Knus til dig!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

God ide!!! At lade ham blive i vante rammer. Det vil også gøre ham mere tryg: At der er noget der er som det plejer at være. Knus til dig!

Han og vi er også rigtig glade for det sted - der har aldrig været noget at klage over og de har altid været gode til at tage sig af ham. Specielt i de svære perioder hvor han har været bange for alt og alle. Så nej ser ingen grund til at flytte ham. Dog blir der evt noget bøvl mht transport for mig når jeg flytter, men hvad gør man ikke for sin søn ;)

Anmeld

4. januar 2011

anna-jonas

Det gør mig ondt for jer, at denne svære tid, har resulteret i et brud. Det er benhårdt arbejde, at holde et forhold ved lige, når man får børn................og nogle gange er det rigtige, at kaste håndklædet i ringen.

I har kæmpet, søde........................og nu er det tid til en ny start. Du trænger til at få ro, og finde glæden i livet igen. Jeg håber at du finder en bolig snart, og at i kan få delt indbo og barn, uden alt for meget splid. Hvad med huset?? Skal det sælges??

Sender mange knus din vej.

Mette

Anmeld

5. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Han og vi er også rigtig glade for det sted - der har aldrig været noget at klage over og de har altid været gode til at tage sig af ham. Specielt i de svære perioder hvor han har været bange for alt og alle. Så nej ser ingen grund til at flytte ham. Dog blir der evt noget bøvl mht transport for mig når jeg flytter, men hvad gør man ikke for sin søn

Ja selvfølgelig hjælper I ham bedst muligt. Det er der heller ingen tvivl om. Har du fundet et andet sted???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.