Hjælp! :'( Mareridt 10-12 uger :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Trolde_mor

SussieThyssen skriver:

Nej, det er det underlige ved det.
Ørebørn har det tit fint om dagen, og så begynder det når de kommer i seng.
Det er noget underligt noget.

Okay.. Ja så må vi da lige hører lægen ad om det, nu han skal have 3 mdr.'s vaccine her på torsdag. (puha hvor jeg frygter den vaccine ) hun kan vel se om der er noget med ørene ikke? Eller skal jeg bestille tid ved ørelæge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Okay.. Ja så må vi da lige hører lægen ad om det, nu han skal have 3 mdr.'s vaccine her på torsdag. (puha hvor jeg frygter den vaccine ) hun kan vel se om der er noget med ørene ikke? Eller skal jeg bestille tid ved ørelæge?

Lægen kan sagtens se om der står væske i mellemøret eller er undertryk.
Hvis den bette har noget med ørerne vil man sikkert vælge at behandle det med ørerne først og vente med vaccinationen.
Men jeg synes altså ikke du skal vente, men se at komme derned, så trolden kan blive tjekket.
Hvis du selv har prøvet at have noget med ørerne, så ved du sikkert hvor ondt det gør.

Anmeld

4. januar 2011

Trolde_mor

SussieThyssen skriver:

Hvis den bette har noget med ørerne vil man sikkert vælge at behandle det med ørerne først og vente med vaccinationen.
Men jeg synes altså ikke du skal vente, men se at komme derned, så trolden kan blive tjekket.
Hvis du selv har prøvet at have noget med ørerne, så ved du sikkert hvor ondt det gør.

Tror du lægen vil give en akuttid til sådan noget?

Mit lægehus er desværre meget besværlig. og når vi skal derned i overmorgern, tror jeg ikke de vil se os

Er der noget man kan gøre der måske kan afsløre at det kan være det?

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Tror du lægen vil give en akuttid til sådan noget?

Mit lægehus er desværre meget besværlig. og når vi skal derned i overmorgern, tror jeg ikke de vil se os

Er der noget man kan gøre der måske kan afsløre at det kan være det?

Altså..hvis dit barn har ondt, så SKAL de give en akuttid.
Ring og sig, at du tror dit barn har ondt i ørerne, og om de vil kigge på det.
Du skal ikke sige noget om den anden tid du har.

Anmeld

4. januar 2011

Trolde_mor

Altså..hvis dit barn har ondt, så SKAL de give en akuttid.
Ring og sig, at du tror dit barn har ondt i ørerne, og om de vil kigge på det.
Du skal ikke sige noget om den anden tid du har.

Har lige ringet, men de har først tlf.tid torsdag pga. ferie i personalestablen Så prøver at ringe der. Og har hørt dårligt om den anden, han skulle være meget voldsom ved de små og ikke have noget tålmodighed

Hellere få ham tjekket end han skal have ondt... Har lige lavet lidt sukkervand til ham. Han begyndte nemlig at græde x 3 for lidt siden, med lidt mellemrum, og er nu faldet i søvn. Så vil se om noget smertehjælpende måske kan hjælpe ham næste gang han græder, for så kunne det jo tyde på at han har ondt..

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Har lige ringet, men de har først tlf.tid torsdag pga. ferie i personalestablen Så prøver at ringe der. Og har hørt dårligt om den anden, han skulle være meget voldsom ved de små og ikke have noget tålmodighed

Hellere få ham tjekket end han skal have ondt... Har lige lavet lidt sukkervand til ham. Han begyndte nemlig at græde x 3 for lidt siden, med lidt mellemrum, og er nu faldet i søvn. Så vil se om noget smertehjælpende måske kan hjælpe ham næste gang han græder, for så kunne det jo tyde på at han har ondt..

Kan du ikke skifte læge??

Anmeld

4. januar 2011

Trolde_mor

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke skifte læge??

Er ørelæge jeg har ringet til.. smiler..

Anmeld

4. januar 2011

SussieThyssen

Trolde_mor skriver:

Er ørelæge jeg har ringet til.. smiler..

Nååh ok

Anmeld

4. januar 2011

Cris

Trolde_mor skriver:

Hm... måske jeg skal prøve at begynde at gå i seng samtidig med ham? er alligevel så udmattet der.

Hm... ville det hjælpe at træde et sridt tilbage tror du, og så putte ham imellem os, i liften igen? Lige nu, ligger han i sin vugge, lige ved siden af mig, helt op af sengen (rykker den hen til kanten når jeg selv er hoppet under dynen)

Vi har brugt liften i næsten 5 måneder... det var nemmere på den måde, jeg puttede dem ind i stuen efter en kæmpe lang amning-tur. Hvis de var ved at vågne, så kunne vi gynge ham i liften og han faldt hurtigt i søvn igen.... Men det er bare til at prøve, for hvad der fungerer til nogle fungere slet ikke til andre... Og så man skal bruge masser af tid på detektiv arbejde indtil man finder ud af det, hvad barnet bedst kan lide... held og lykke!

Anmeld

4. januar 2011

Cris

SussieThyssen skriver:

Ja! Ører og tænker kan forstyrre deres søvn... Vores den store fik den første tand lige den dag han blev 4 måneder, så kunne vi forstå, hvorfor har han været så surt de dage før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.