Trolde_mor skriver:
Okay.. Ja så må vi da lige hører lægen ad om det, nu han skal have 3 mdr.'s vaccine her på torsdag. (puha hvor jeg frygter den vaccine
) hun kan vel se om der er noget med ørene ikke? Eller skal jeg bestille tid ved ørelæge?
Jeg blander mig lige her - den almindelige læge kan IKKE se om der er væske i ørerne, du skal ringe til en rigtig ørelæge. Du ringer bare og bestiller tid ved den nærmeste... GIk i mødregruppe med flere mødre der havde flere ørebørn og de stolede absolut ikke på den alm. læges udstyr. Den de bruger til at kigge i ørerne med er til voksne og komme slet ikke langt nok ind...
Ang. dit barns søvnproblem, så tror jeg slet ikke han er gammel nok til at have mareridt. Jeg synes det lyder fornuftigt at "træde et skridt tilbage" og lade ham sove mellem jer hvis han kan lide det. Børn udvikler sig i ryk og hans hjerne laver gennemgribende forandringer som ændrer hele hans verdensbillede - derfor kan han blive urolig i perioder indtil han vænner sig til alt det nye igen - og det kan sagtens tager flere uger... Bare rolig, det går over
Anmeld