Hjælp! :'( Mareridt 10-12 uger :( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Bare pas på med snore...

Tør ikke give ham en på med snor Men tak søde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Lilac

Trolde_mor skriver:

Okay.. Ja så må vi da lige hører lægen ad om det, nu han skal have 3 mdr.'s vaccine her på torsdag. (puha hvor jeg frygter den vaccine ) hun kan vel se om der er noget med ørene ikke? Eller skal jeg bestille tid ved ørelæge?

Jeg blander mig lige her - den almindelige læge kan IKKE se om der er væske i ørerne, du skal ringe til en rigtig ørelæge. Du ringer bare og bestiller tid ved den nærmeste... GIk i mødregruppe med flere mødre der havde flere ørebørn og de stolede absolut ikke på den alm. læges udstyr. Den de bruger til at kigge i ørerne med er til voksne og komme slet ikke langt nok ind...

Ang. dit barns søvnproblem, så tror jeg slet ikke han er gammel nok til at have mareridt. Jeg synes det lyder fornuftigt at "træde et skridt tilbage" og lade ham sove mellem jer hvis han kan lide det. Børn udvikler sig i ryk og hans hjerne laver gennemgribende forandringer som ændrer hele hans verdensbillede - derfor kan han blive urolig i perioder indtil han vænner sig til alt det nye igen - og det kan sagtens tager flere uger... Bare rolig, det går over  

Anmeld

5. januar 2011

Bondepigen

Trolde_mor skriver:

Så vi kan forvente det måske fortsætter 3 uger endnu?

Ved børn er forskellige... men tigerspring passer jo på dem alle, mon det her også gør det?

Det er ikke hele natten han skriger, "kun" de første 2-3 timer når han er lagt. Og så sover han ellers igennem hele natten. Om dagen oplever han intet overhovedet udenfor hjemmet. Og vi har ikke haft gæster. Sidst der skete noget var den 26-27 dec. og siden der har vi bare været hjemme, for netop at få stimuli på et minimum.

Jeg skal ikke kunne sige det, men hvis det gør, så sig lige til, ikke?!

Men det er jo ikke til at sige om det er det samme med Kian... man skal jo først udelukke en hel masse andet, så måske snakke med SP eller læge??

Håber snart det bliver bedre for jeres lille gut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.