Fotografbaby-billeder - min guldklump på 9 mrd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

HEJ SØDE ;-) Ja han blev godt nok glad! Det sjove er faktisk, at hun SELV er ret glad for dem. To af dem hænger over hendes kravlegård, så hun står tit og kigger på dem og fagter med hænderne for at vise os andre, at det altså er hende... meget morsomt! 

Ja...jeg har en dygtig underbo. Han kan anbefales ;-)

Smiler hvor kært...

Underboen er han dyr???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Smiler hvor kært...

Underboen er han dyr???

Majbritt

Sender dig lige en PB ;-)

HVIS ANDRE ER INTERESSEREDE; SÅ SKRIV EN PB, så sender jeg hans hjemmeside med billeder m.v.

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

Sender dig lige en PB ;-)

HVIS ANDRE ER INTERESSEREDE; SÅ SKRIV EN PB, så sender jeg hans hjemmeside med billeder m.v.

Weeeeeeeeeeeeeeeeee tak tak kører han ud

Anmeld

7. januar 2011

4kløver

Hvor på fyn er det??

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeeee tak tak kører han ud

Prøv og spørg ham. Send en mail og skriv, at du har hans kontaktoplysninger fra hans overbo. Jeg har fået visitkort med til at dele ud for ham. Han skal vel have dækket benzin ind, hvis han skal køre ud, tænker jeg?? Men jeg ved det ikke.

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

4kløver skriver:

Hvor på fyn er det??

Svendborg ;-) 

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

Prøv og spørg ham. Send en mail og skriv, at du har hans kontaktoplysninger fra hans overbo. Jeg har fået visitkort med til at dele ud for ham. Han skal vel have dækket benzin ind, hvis han skal køre ud, tænker jeg?? Men jeg ved det ikke.

ellers kommer jeg over og så kan du give en kop varm kakao bagefter

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

ellers kommer jeg over og så kan du give en kop varm kakao bagefter

JUBIIIIIIIIIIII!!!!!!! Meget gerne!! Men så skal du komme inden jeg måske eventuelt flytter til staden. Det kunne fanme være hyggeligt at ses! KRAM ;-)

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

JUBIIIIIIIIIIII!!!!!!! Meget gerne!! Men så skal du komme inden jeg måske eventuelt flytter til staden. Det kunne fanme være hyggeligt at ses! KRAM ;-)

Flytter... åhhh nej da ikke over på øen vel??? hvorfor flytter du

Anmeld

8. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Flytter... åhhh nej da ikke over på øen vel??? hvorfor flytter du

Lang historie... men det fungerer ikke super, når vuggestue/dagplejen lukker 16.15 eller 16.30 man -tors og 15.45 fredag, når man arbejder i kolding og har fri kl 16.30 hver dag. Derudover skal min kæreste have nyt job, så....vi vil gerne over, hvor mulighederne er. 

Alt er usikkert lige nu: hans job, mit job og Smillas vuggestueplads.... PUHA!! Ikke sjovt! Så jeg håber vi snart ved besked, hvad, hvor og hvornår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.