Fotografbaby-billeder - min guldklump på 9 mrd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Har sagt det før, siger det gerne igen! DEJLIGE BILLEDER!!

Og du ser stadig godt ud for en ti'er

Ihhhhh....rødme rødme!!! TAK SØDE !! Nu bliver jeg helt flov over at have vist pige-billederne også. Det er jo Smilla der er vigtigst. Men ideen om at give et mor-datter billede (eller mor-søn for den sags skyld) synes jeg er genial!! 

KRAM TIL DIG 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

PernilleB

fantastiske billeder... er helt misundelig...

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Ox. skriver:

Åh så skøn  !

Tak 

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

B&J skriver:

Sikke nogle vidunderlige billeder og ja vi har fået taget billeder af vores søn og helt klart skal han igen det er jo verdens dejligste minder

Ja det er det jo! Og tak søde drømmer!! ;-) Men jeg var altså i tvivl, fordi pengene var knappe. Men jeg har ikke fortrudt det. Farmand blev SÅ glad for dem ;-) 

KRAM

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Mette88 skriver:

Har også fortrudt jeg ikke fik det gjort da min datter var nogle uger gammel.. Hun er 4 mdr. nu skal også have taget mig sammen til at få det gjort.

Åhhhh det fik jeg heller ikke gjort. Men jeg fik at vide, at 9 mrd var det helt perfekte tidspunkt at få taget billeder. Jeg fortryder, at jeg ikke fik taget mavebilleder af en fotograf. Så derfor tvang jeg til sidst mig selv til at bruge penge på disse billeder. Er dælme glad for det nu, selvom jeg nu er fattig, ha ha. Den tid, kommer aldrig igen! Det skal man jo huske ;-)

Tak fordi du skrev og for din kommentar. 

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

PernilleB skriver:

fantastiske billeder... er helt misundelig...

Hvor er du sød 

Anmeld

2. januar 2011

otlitrom

lisbethita skriver:

Ihhhhh....rødme rødme!!! TAK SØDE !! Nu bliver jeg helt flov over at have vist pige-billederne også. Det er jo Smilla der er vigtigst. Men ideen om at give et mor-datter billede (eller mor-søn for den sags skyld) synes jeg er genial!! 

KRAM TIL DIG 

Jeg synes også det er en rigtig fin idé. Kunne måske godt finde på det selv, hvis nu altså jeg har noget af min selvtillid tilbage, når de her 9 mdr. er gået....

Smilla er en sand darling! Hun kaster håndtegn i bedste mojito-stil

Anmeld

2. januar 2011

Chalala85

Nøj nogen skønne billeder i har fået tager... hun er da en lækkermås og hendes mor er jo ganske smuk

Anmeld

2. januar 2011

PernilleB

lisbethita skriver:

Hvor er du sød 

ej men de er jo helt vildt gode... bor i nordsjælland så kan ikk lige komme til fyn... men neeeejhhh, ihhh hvor er i fine...

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Jeg synes også det er en rigtig fin idé. Kunne måske godt finde på det selv, hvis nu altså jeg har noget af min selvtillid tilbage, når de her 9 mdr. er gået....

Smilla er en sand darling! Hun kaster håndtegn i bedste mojito-stil

Ha ha ha...ja!! Ja det har du vist ret i. Hun er altså virkeligt blevet en rigtigt bandit, der i den grad har sin egen holdning. Føj jeg fik skæld ud af hende i går. Lidt morsomt!! 

Ved du hvad, søde, jeg er ret sikker på, at du er meget smuk! Elsk du bare din smukke store mavse. Min veninde (hende fra vejle) havde allerede en KÆMPE mavse i uge 15. Og den blev også kolonorm stor til sidst. MEN...hun har normalvægten 6 mrd efter fødslen! Lad dig ikke skræmme... men vær stolt af, at din baby har masser af mad inden i mavsen. Det havde smilla ikke, fordi jeg havde en tynd moderkage!! 

ELSK DIN MAVSE!!! Det er bare super, at der er masser af kattekyllingemam !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.