Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Lang historie... men det fungerer ikke super, når vuggestue/dagplejen lukker 16.15 eller 16.30 man -tors og 15.45 fredag, når man arbejder i kolding og har fri kl 16.30 hver dag. Derudover skal min kæreste have nyt job, så....vi vil gerne over, hvor mulighederne er. Alt er usikkert lige nu: hans job, mit job og Smillas vuggestueplads.... PUHA!! Ikke sjovt! Så jeg håber vi snart ved besked, hvad, hvor og hvornår.
Lang historie... men det fungerer ikke super, når vuggestue/dagplejen lukker 16.15 eller 16.30 man -tors og 15.45 fredag, når man arbejder i kolding og har fri kl 16.30 hver dag. Derudover skal min kæreste have nyt job, så....vi vil gerne over, hvor mulighederne er.
Alt er usikkert lige nu: hans job, mit job og Smillas vuggestueplads.... PUHA!! Ikke sjovt! Så jeg håber vi snart ved besked, hvad, hvor og hvornår.
ja man må flytte efter mulighederne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er rigtig sød, fin med sine smykker
Vi fik taget månedsbilleder af Daniella, fra hun var ca. 1,5 måned og så 1 år frem
twinboys skriver: ja man må flytte efter mulighederne
Det er man nødt til nogle gange, ja. Det hele skal jo gerne gå op i en højere enhed. Men frustrerende..... ligenu. Suk!!!
KRAM
LotteGabriella skriver: Hun er rigtig sød, fin med sine smykker Vi fik taget månedsbilleder af Daniella, fra hun var ca. 1,5 måned og så 1 år frem
Nej nej nej....hvor er hun lækker!! Ahhhhhh.... tusind tak for billederne! Fedt at se udviklingen ;-) Så hun er et år nu?? Hun er godt nok en darling !
Og tak for de søde ord!
lisbethita skriver: Nej nej nej....hvor er hun lækker!! Ahhhhhh.... tusind tak for billederne! Fedt at se udviklingen ;-) Så hun er et år nu?? Hun er godt nok en darling ! Og tak for de søde ord! KRAM
hihi, nej hun er 2,5 år her den 28. januar, og vi skal til at ha' taget et nyt fotografbillede af hende. Det her hjemmefoto er fra juleaften
LotteGabriella skriver: hihi, nej hun er 2,5 år her den 28. januar, og vi skal til at ha' taget et nyt fotografbillede af hende. Det her hjemmefoto er fra juleaften
Nåååå så det ER altså hende og ikke en storesøster på profilbilledet??
Hvor er hun søøøød ;-) KRAM
lisbethita skriver: Nåååå så det ER altså hende og ikke en storesøster på profilbilledet?? Hvor er hun søøøød ;-) KRAM
hihi, jep hun er den eneste indtil videre
taaaaaaaaaaaaak for komplimentet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128