Fotografbaby-billeder - min guldklump på 9 mrd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

lisbethita

B&J skriver:

pengene var også knap her da jeg fik mine lavet men åhh jeg har aldrig fortrudt...

Hvor dejligt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

lisbethita

Mette88 skriver:

Jeg fik heller ikke taget mave billeder af en fotograf.. Har jeg også fortrudt.. Men jeg syntes at jeg lignede en hval

Jeg syntes jeg havde grimme bryster, så derfor. Min mavse var meget fin ellers. Tror mange gravide har det sådan!!

Anmeld

2. januar 2011

Valle81

lisbethita skriver:

Hej tøser,

GODT NYTÅR TIL ALLE <3

Jeg synes lige jeg ville dele mine babybilleder, som blev taget som surprise julegave til farmand fra hans to yndlingspiger! Der blev taget en del af min datter og så nogle af mig og hende samme. Jeg har vedhæftet 2 af sidstnævne og et par stykker af dem af hende alene. 

Jeg er på dagpenge - og monster fattig for tiden, men jeg vidste, at jeg ville fortryde det, hvis jeg ikke fik hende fotograferet. Nøj, jeg er glad for, at jeg fik det gjort! 

HVAD MED JER?? HAR I FÅET JERES BABYER FOTOGRAFERET? Har I tænkt jer at gøre det, hvis nej?? 

Nu er jeg super glad for mit valg - det var alle pengene værd. Det var min underbo, som tog dem for ret billige penge. Han har alt udstyret. Kan godt anbefale ham, hvis man gider tage til Fyn og få fotograferet sin baby! 

Sæt gerne jeres babybilleder på tråden, hvis I vil vise jeres baby! 

Fede, sjove og smukke billeder:0)

Elsker det hvor hun kaster håndtegn og det nederste med Jer:0)

Nej - jeg har aldrig fået taget fotograf billeder af ungerne og kommer heller ikke til det:0) Er alt for nærrig:0) he he - synes aldrig pengene har været til at få det gjort:0)

Men her nogle billeder af mine lækre unger:0)

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Fede, sjove og smukke billeder:0)

Elsker det hvor hun kaster håndtegn og det nederste med Jer:0)

Nej - jeg har aldrig fået taget fotograf billeder af ungerne og kommer heller ikke til det:0) Er alt for nærrig:0) he he - synes aldrig pengene har været til at få det gjort:0)

Men her nogle billeder af mine lækre unger:0)

He he... jeg er også sindsyg nærrig !!! Men er glad for dem! TUSIND TAK for de smukke billeder af dine dejlige unger !!!!! Ahhh.... det er skisme nogle lækre billeder, der giver et smil på læben!!!

Kram 

Anmeld

7. januar 2011

Sakris

lisbethita skriver:

Hej tøser,

GODT NYTÅR TIL ALLE <3

Jeg synes lige jeg ville dele mine babybilleder, som blev taget som surprise julegave til farmand fra hans to yndlingspiger! Der blev taget en del af min datter og så nogle af mig og hende samme. Jeg har vedhæftet 2 af sidstnævne og et par stykker af dem af hende alene. 

Jeg er på dagpenge - og monster fattig for tiden, men jeg vidste, at jeg ville fortryde det, hvis jeg ikke fik hende fotograferet. Nøj, jeg er glad for, at jeg fik det gjort! 

HVAD MED JER?? HAR I FÅET JERES BABYER FOTOGRAFERET? Har I tænkt jer at gøre det, hvis nej?? 

Nu er jeg super glad for mit valg - det var alle pengene værd. Det var min underbo, som tog dem for ret billige penge. Han har alt udstyret. Kan godt anbefale ham, hvis man gider tage til Fyn og få fotograferet sin baby! 

Sæt gerne jeres babybilleder på tråden, hvis I vil vise jeres baby! 

Åh gud hvor er hun lækker

Og hvor er du smuk! Er helt vild med det sidste billede!

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

sikke nogen dejlige billeder

Anmeld

7. januar 2011

Tanja84

Åååhhh sikke nogen skønne billeder, og hvor er din datter bare kær. Er helt vild me det billede hvor hun "kaster håndtegn", synes det ser så kært ud, og er anderledes

Billeder er jeg begge er også rigtig gode, er ikke i tvivl om farmand både blev, glad stolt og rørt af et evigt minde om hans to dejlige piger

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Åh gud hvor er hun lækker

Og hvor er du smuk! Er helt vild med det sidste billede!

HEJ SØDE!! Hvordan går det hos jer? Jeg er simpelthen for sjældent på. Glæder mig til at høre om det hele ;-) 

Og TAK for de søde kommentarer 

KRAM

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Waaaauuuuuw skønne sild.... og farmand han må da være faldet af stolen da han fik de flotte billeder...

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

Waaaauuuuuw skønne sild.... og farmand han må da være faldet af stolen da han fik de flotte billeder...

HEJ SØDE ;-) Ja han blev godt nok glad! Det sjove er faktisk, at hun SELV er ret glad for dem. To af dem hænger over hendes kravlegård, så hun står tit og kigger på dem og fagter med hænderne for at vise os andre, at det altså er hende... meget morsomt! 

Ja...jeg har en dygtig underbo. Han kan anbefales ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.