Fotografbaby-billeder - min guldklump på 9 mrd <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Bare mig..

Årh hvor er de bare gode smukke!!!! Hun er bare blevet SÅ hamrende stor altså!

Hun er virkelig dejligt..

Jeg har desværre ikke penge til rigtige fotografbilleder, så billeder af hende lige nu må blive dem vi selv kan tage..

Dog fik jeg lavet nogen ude i centeret da ham børnefotografen var der, for han er altså også billigt.. Men jeg har lige fået et lille tip om at han tager det samme for billederne nede i hans studie, så har stærkt overvejet at få ham til det nu her

Men super gode billeder af hende, ja, og jer, du er jo simpelthen også så fandens GUDESMUK altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

lisbethita

PernilleB skriver:

ej men de er jo helt vildt gode... bor i nordsjælland så kan ikk lige komme til fyn... men neeeejhhh, ihhh hvor er i fine...

He he...ej det kan jeg godt se med broafgift og det hele, så er det vist ikke billigt mere. 

KRAM

Anmeld

2. januar 2011

PernilleB

lisbethita skriver:

He he...ej det kan jeg godt se med broafgift og det hele, så er det vist ikke billigt mere. 

KRAM

nej desværre...

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Årh hvor er de bare gode smukke!!!! Hun er bare blevet SÅ hamrende stor altså!

Hun er virkelig dejligt..

Jeg har desværre ikke penge til rigtige fotografbilleder, så billeder af hende lige nu må blive dem vi selv kan tage..

Dog fik jeg lavet nogen ude i centeret da ham børnefotografen var der, for han er altså også billigt.. Men jeg har lige fået et lille tip om at han tager det samme for billederne nede i hans studie, så har stærkt overvejet at få ham til det nu her

Men super gode billeder af hende, ja, og jer, du er jo simpelthen også så fandens GUDESMUK altså!

Hvor er du bare sød!! Gudesmuk er godt nok et flot ord !!! Tak søde!

Ja...altså egne billeder eller billeder i centeret er da også fint. Det var også KUN fordi jeg fik et godt tilbud, at jeg gjorde det. Jeg er sørme glade for dem ;-)

KÆMPE KRAMMER FRA MIG

(ps. glæder mig til at se dine billeder ;-))

Anmeld

2. januar 2011

Ellim

ihhh hvor er hun fin!

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Ellim skriver:

ihhh hvor er hun fin!

Tak 

Anmeld

2. januar 2011

MetteMTH

lisbethita skriver:

Åhhhh det fik jeg heller ikke gjort. Men jeg fik at vide, at 9 mrd var det helt perfekte tidspunkt at få taget billeder. Jeg fortryder, at jeg ikke fik taget mavebilleder af en fotograf. Så derfor tvang jeg til sidst mig selv til at bruge penge på disse billeder. Er dælme glad for det nu, selvom jeg nu er fattig, ha ha. Den tid, kommer aldrig igen! Det skal man jo huske ;-)

Tak fordi du skrev og for din kommentar. 

Jeg fik heller ikke taget mave billeder af en fotograf.. Har jeg også fortrudt.. Men jeg syntes at jeg lignede en hval

Anmeld

2. januar 2011

B&J

lisbethita skriver:

Ja det er det jo! Og tak søde drømmer!! ;-) Men jeg var altså i tvivl, fordi pengene var knappe. Men jeg har ikke fortrudt det. Farmand blev SÅ glad for dem ;-) 

KRAM

pengene var også knap her da jeg fik mine lavet men åhh jeg har aldrig fortrudt...

Anmeld

2. januar 2011

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Ej hvad, Muffi!!! Tak da for de søde ord !!!! Og jaaaaah....suk...hun er sgu dejlig! En rigtigt lille bandit, ha ha ha!

Har du fået taget babybilleder hos fotograf, eller har du bare selv taget nogle? Fyyyyyha jeg var i tvivl, om det var "det værd". Man kan jo sagtens selv tage fine billeder. Men er nu glad for disse billeder her. Det er jo lidt svært at få lavet et mor-datter billede med kameraet alene, ha ha.

Godt nytår 

De er vildt gode , og kun en fotograf kan lave så gode billeder  da de 2 store var små havde vi en kongelig hof fotograf i familien så vi fik taget massere af billeder ,, Alexander er jo nr 3 såå  Alt halter med nr 3 så har kun været til fotograf med ham 1 gang ,, fik lavet et godt billede til farmor og farfar i julegave ,, Vi får nok taget os sammen en dag

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Muffi :o=) skriver:

De er vildt gode , og kun en fotograf kan lave så gode billeder  da de 2 store var små havde vi en kongelig hof fotograf i familien så vi fik taget massere af billeder ,, Alexander er jo nr 3 såå  Alt halter med nr 3 så har kun været til fotograf med ham 1 gang ,, fik lavet et godt billede til farmor og farfar i julegave ,, Vi får nok taget os sammen en dag

Det må jeg hellere sige videre til ham, for han er ikke uddannet fotograf. Men han er dygtig !!!

Dejligt I fik lavet et til bedsterne ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.