Hjælp maaaaiiiiiigg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Pige2009

Kageteenageren skriver:

Hmm.. Det burde du ikke kunne, da det allerede tilbage i 2008 blev sat på Fødevarestyrelsens liste over forbudte madvarer og tilsætningsstoffer. Det indeholder et stof, der vist havde noget med hyperaktivitet at gøre, og blev derfor taget af hylderne...

Freaky!  Hvorfor sælger de det så gul frugtfarve i netbutikker også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Smiler... Så er det nok heller ikke en pastafarve til en rund 50'er der vælter budgettet Jeg tror faktisk kun, at Lauras dåb kostede 5000 kr. inkl. lokale, mad udefra, drikkevarer, kage fra Anasmor osv.

hvor mange gæster var I? for vi er på 45 inklusiv os selv. og så er det jo i københavn, så der kommer lige lidt ekstra oveni. og der er stor middagsbuffet fordi flere kommer fra nordjylland...ogogogogog - bottom line er, at det blir en dyr affære. Men det er jo også ret fantastisk hun er blevet født, så det er helt alright med mig

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

hvor mange gæster var I? for vi er på 45 inklusiv os selv. og så er det jo i københavn, så der kommer lige lidt ekstra oveni. og der er stor middagsbuffet fordi flere kommer fra nordjylland...ogogogogog - bottom line er, at det blir en dyr affære. Men det er jo også ret fantastisk hun er blevet født, så det er helt alright med mig

Vi var 32 og fik også buffet Kagen var dog lavet til 50 personer

Anmeld

2. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Vi var 32 og fik også buffet Kagen var dog lavet til 50 personer

ahaaaa klogt!! (med kagen altså)

hvor bestilte I mad fra?

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

ahaaaa klogt!! (med kagen altså)

hvor bestilte I mad fra?

Vi fik en buffet fra Kokken og Jomfruen med 3 slags kød og forskelligt tilbehør. Det var super lækkert og kødet dejlig mørt

Anmeld

2. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Vi fik en buffet fra Kokken og Jomfruen med 3 slags kød og forskelligt tilbehør. Det var super lækkert og kødet dejlig mørt

nåååårh alright. dem skal jeg ikke bruge, fyyyyy! vi bruger ebuffet.dk  (regner jeg da med)

men ja, det blir nok et par kroner dyrere end din fest, men ikke meget, tror jeg! vi er ikke ligefrem kendt for at skeje ud

Anmeld

2. januar 2011

misslea

Tjuhl skriver:

nåååårh alright. dem skal jeg ikke bruge, fyyyyy! vi bruger ebuffet.dk  (regner jeg da med)

men ja, det blir nok et par kroner dyrere end din fest, men ikke meget, tror jeg! vi er ikke ligefrem kendt for at skeje ud

Heheh Trine... dem har vi også tænkt os at bruge til Wilmas dåb!! Har du nogle erfaringer med dem???

Anmeld

2. januar 2011

oo

misslea skriver:

Heheh Trine... dem har vi også tænkt os at bruge til Wilmas dåb!! Har du nogle erfaringer med dem???

nej, slet ikke, der var bare en herinde der anbefalede dem da jeg spurgte for nogle måneder siden og så ville jeg bare gerne have noget andet end "steg og flødekartofler" til vores fest jeg synes de har rigtig mange lækre retter på deres kort

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

Jeg har nu kun gode erfaringer med Kokken og Jomfruen på Fyn i hvert fald. Kender ikke eBuffet...

Jeres budget er da også meget rimeligt. Jeg forstår slet ikke, dem der gider at bruge uhyrlige summer på en navngivning/dåb

Anmeld

2. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Jeg har nu kun gode erfaringer med Kokken og Jomfruen på Fyn i hvert fald. Kender ikke eBuffet...

Jeres budget er da også meget rimeligt. Jeg forstår slet ikke, dem der gider at bruge uhyrlige summer på en navngivning/dåb

nej, heller ikke mig. men nu er jeg jo også sådan en "hjemmegjort" dame, du ved det er første gang NOGENSINDE at jeg ikke selv laver ALT - simpelthen fordi jeg hellere vil være sammen med Sol den dag end at stå og slave i køkkenet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.