Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birgitte skriver: hey du prøv lige at tjekke dinkage.dk de har fine pastafarver, billig og hurtig forsendelse så der vil jeg tro du kan få det du mangler
hey du prøv lige at tjekke dinkage.dk de har fine pastafarver, billig og hurtig forsendelse så der vil jeg tro du kan få det du mangler
Du var hurtigst Skulle lige til at skrive det samme
Til Tjuhl, du kan jo godt nøjes med rød - gul - blå ud af dem kan du lave alle de farver der er på billedet, bare altid huske at start med at putte den lyseste farve i og så lidt af den mørke Rigtig god fornøjelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: GUL people!! hvordan laver man GUL?? jeg har aldrig fundet en gul frugtfarve - og tro mig jeg har ledt, jeg jo den store kommu-kage-bager og der skal man bruge gul-gul-gul
GUL people!! hvordan laver man GUL?? jeg har aldrig fundet en gul frugtfarve - og tro mig jeg har ledt, jeg jo den store kommu-kage-bager og der skal man bruge gul-gul-gul
Tjuhl skriver: ja tak, hjælp mig lige, for jeg er sataneddeme så træt af at sidde og googlesøge lige nu, at jeg må have hjælp fra kagesøstrene på baby.dk lige om lidt skal vi holde navngivningsfest for Sol og jeg skal bage denne regnbuekage. MEN...det kræver jo, at jeg får en hulans masse farve og det har jeg hørt man skal købe fra England af? eller hvad sir I? hvor køber I al jeres farve henne?? er der nogle ting jeg skal være opmærksom på? forsendelsestid eller andet? for festen er jo 12. februar...
ja tak, hjælp mig lige, for jeg er sataneddeme så træt af at sidde og googlesøge lige nu, at jeg må have hjælp fra kagesøstrene på baby.dk
lige om lidt skal vi holde navngivningsfest for Sol og jeg skal bage denne regnbuekage. MEN...det kræver jo, at jeg får en hulans masse farve og det har jeg hørt man skal købe fra England af? eller hvad sir I? hvor køber I al jeres farve henne??
er der nogle ting jeg skal være opmærksom på? forsendelsestid eller andet? for festen er jo 12. februar...
nu ved jeg ik hvor du bor, men der findes dejlige små speciel forretninger, med frugtfarve i alverdens farver... der ligger blandt andet en i 2800 lyngby
Baagøe skriver: Vi havde den i Bilka, da jeg var der i Julen... Mon ikke du kan finde den i Føtex Svendborg
Vi havde den i Bilka, da jeg var der i Julen... Mon ikke du kan finde den i Føtex Svendborg
Kan pastafarve blive for gammel? Der står en udløbsdato på, men hvis den ikke har betydning, har jeg en blå, lilla og gul du må få Trine, bare du smider en adresse af sted!
tjek lige om ik du finder det du mangler her:
http://dinkage.dk/farver-22/pastafarver-35/
er pastafarven lidt for tyk kan du jo blande den op med lidt væske først men tror ik det er nødvendigt!
Kay skriver: nu ved jeg ik hvor du bor, men der findes dejlige små speciel forretninger, med frugtfarve i alverdens farver... der ligger blandt andet en i 2800 lyngby
jeg bor i Faaborg der er ingenting der er det mindste eksotisk her!
bondepigen skriver: What jeg troede ikke de blev solgt længere....?
What jeg troede ikke de blev solgt længere....?
Jeg har da flere forskellige frugtfarver hjemme i skabet. Jeg synes, det er alt for dyrt at bruge pastafarve når man blot skal have farvet en kagedej
birgitte skriver: tjek lige om ik du finder det du mangler her: http://dinkage.dk/farver-22/pastafarver-35/ er pastafarven lidt for tyk kan du jo blande den op med lidt væske først men tror ik det er nødvendigt!
okay, pastafarver kan jeg også putte i kagedej? jeg har kun prøvet at farve marcipan før nemlig og det var med almindelig frugtfarve
AnneBJ skriver: Kan pastafarve blive for gammel? Der står en udløbsdato på, men hvis den ikke har betydning, har jeg en blå, lilla og gul du må få Trine, bare du smider en adresse af sted!
aaargh hvor er du SKØN!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128