Hjælp maaaaiiiiiigg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

nej, heller ikke mig. men nu er jeg jo også sådan en "hjemmegjort" dame, du ved det er første gang NOGENSINDE at jeg ikke selv laver ALT - simpelthen fordi jeg hellere vil være sammen med Sol den dag end at stå og slave i køkkenet  

Kender det godt. Jeg valgte også at prioritere samværet med familien og betalte en dame til at komme og anrette samt rydde væk og vaske op. Det var virkelig alle pengene værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Nemesis

misslea skriver:

Heheh Trine... dem har vi også tænkt os at bruge til Wilmas dåb!! Har du nogle erfaringer med dem???

Vi fik fra ebuffet.dk til saras navngivning og det var rigtig god mad og levering til tiden.

Det var heller ikke noget med at det havde kørt rundt i flere timer, vores var det eneste mad der var blevet kørt ud.

vi ønskede noget andet buffet og fik både noget anderledesog noget til ungerne qog det fik vi og alle kunne lide det.

Sisse

Anmeld

2. januar 2011

misslea

Tjuhl skriver:

nej, slet ikke, der var bare en herinde der anbefalede dem da jeg spurgte for nogle måneder siden og så ville jeg bare gerne have noget andet end "steg og flødekartofler" til vores fest jeg synes de har rigtig mange lækre retter på deres kort

Ja lige præcis... det var nemlig også dét jeg faldt for

Du må endelig give lidt feedback på maden, hvis I bestiller derfra... vi skal nemlig først holde barnedab d. 2. april

Anmeld

2. januar 2011

misslea

ladydan1 skriver:

Vi fik fra ebuffet.dk til saras navngivning og det var rigtig god mad og levering til tiden.

Det var heller ikke noget med at det havde kørt rundt i flere timer, vores var det eneste mad der var blevet kørt ud.

vi ønskede noget andet buffet og fik både noget anderledesog noget til ungerne qog det fik vi og alle kunne lide det.

Sisse

okay... super duper...!!!! Altid rart at høre gode erfariner inden man bestiller til 70 mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.