Hjælp maaaaiiiiiigg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.507 visninger
53 svar
1 synes godt om
1. januar 2011

oo

ja tak, hjælp mig lige, for jeg er sataneddeme så træt af at sidde og googlesøge lige nu, at jeg må have hjælp fra kagesøstrene på baby.dk

lige om lidt skal vi holde navngivningsfest for Sol og jeg skal bage denne regnbuekage. MEN...det kræver jo, at jeg får en hulans masse farve og det har jeg hørt man skal købe fra England af? eller hvad sir I? hvor køber I al jeres farve henne??

er der nogle ting jeg skal være opmærksom på? forsendelsestid eller andet? for festen er jo 12. februar...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

TbCp

Jeg lavede en til Liva hvor jeg havde 4 lag tror jeg det var, der brugte jeg bare frugtfarve

Anmeld

1. januar 2011

oo

TbCp skriver:

Jeg lavede en til Liva hvor jeg havde 4 lag tror jeg det var, der brugte jeg bare frugtfarve

jamen det er IKKE godt nok! dvs jeg skal kunne lave den gule og hvordan laver man gul?? der er jo ingen gul frugtfarve i de butikker der findes heromkring

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

ja tak, hjælp mig lige, for jeg er sataneddeme så træt af at sidde og googlesøge lige nu, at jeg må have hjælp fra kagesøstrene på baby.dk

lige om lidt skal vi holde navngivningsfest for Sol og jeg skal bage denne regnbuekage. MEN...det kræver jo, at jeg får en hulans masse farve og det har jeg hørt man skal købe fra England af? eller hvad sir I? hvor køber I al jeres farve henne??

er der nogle ting jeg skal være opmærksom på? forsendelsestid eller andet? for festen er jo 12. februar...

Som Tina skriver, kan du nøjes med en ganske almindelig frugtfarve til den slags kage - ingen problemer der Rigtig god kagebagning...

Anmeld

1. januar 2011

Kløver

Tjuhl skriver:

Jeg køber mine ting gennem de danske sider, og er lidt individuelt hvor længe de er undervejs, men mest almindelige er 2-4 dage, og sjældent over 7 dage

Anmeld

1. januar 2011

Low

Jeg mener føtex har en masse gode frugtfarver men om de har gul ved jeg ikke

Anmeld

1. januar 2011

birgitte

hey du prøv lige at tjekke dinkage.dk de har fine pastafarver, billig og hurtig forsendelse så der vil jeg tro du kan få det du mangler

Anmeld

1. januar 2011

oo

Baagøe skriver:

Som Tina skriver, kan du nøjes med en ganske almindelig frugtfarve til den slags kage - ingen problemer der Rigtig god kagebagning...

GUL people!! hvordan laver man GUL?? jeg har aldrig fundet en gul frugtfarve - og tro mig jeg har ledt, jeg jo den store kommu-kage-bager og der skal man bruge gul-gul-gul

Anmeld

1. januar 2011

Bondepigen

Du kan osse bruge bolsjefarver, som kan købes i panduro hobby. Der har jeg i hvert fald købt en gul, og så brug frugtfarve for resten...

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Tjuhl skriver:

GUL people!! hvordan laver man GUL?? jeg har aldrig fundet en gul frugtfarve - og tro mig jeg har ledt, jeg jo den store kommu-kage-bager og der skal man bruge gul-gul-gul

Vi havde den i Bilka, da jeg var der i Julen... Mon ikke du kan finde den i Føtex Svendborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.