Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver: Har ikke kvalme, da mindstemanden underholdte så meget hele aftenen og natten, at der slet ikke var tid til at drikke sig fuld. Men måske jeg kunne få det hvis jeg åd noget fra McD Naaah, tror jeg springer over - vi laver hjemmelavede burgere med guacamole idag. DET er mums!
Har ikke kvalme, da mindstemanden underholdte så meget hele aftenen og natten, at der slet ikke var tid til at drikke sig fuld. Men måske jeg kunne få det hvis jeg åd noget fra McD Naaah, tror jeg springer over - vi laver hjemmelavede burgere med guacamole idag. DET er mums!
Lækkert og velbekomme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: desværre ikk. en big mac med kylling ville være så godt.... love it...
desværre ikk. en big mac med kylling ville være så godt.... love it...
love it
Baagøe skriver: Er det sådan dit hoved føles?
Er det sådan dit hoved føles?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvv stop dog....
Naannaa87 skriver: Niks vi venter på at pizzamanden kommer
Niks vi venter på at pizzamanden kommer
Velbekomme
Baagøe skriver: Jeg har bestilt udbringning af Mc. D. af min veninde og dennes spritnye kæreste. Hvor heldig har man lige lov at være
Jeg har bestilt udbringning af Mc. D. af min veninde og dennes spritnye kæreste. Hvor heldig har man lige lov at være
Njaaaa.. Ingen tømmermænd = ingen McDonalds mad
Men alligevel er kuren udskudt til imorgen, og popcornene og colaen fundet frem
Kageteenageren skriver: Njaaaa.. Ingen tømmermænd = ingen McDonalds mad Men alligevel er kuren udskudt til imorgen, og popcornene og colaen fundet frem
hø hø vi er på imorgen
twinboys skriver: Mac Donalds idag??? Har bare så meget lyst til dette mad pga. af mine tømremænd... Majbritt
Mac Donalds idag???
Har bare så meget lyst til dette mad pga. af mine tømremænd...
Majbritt
Jeg skal ik på mc d idag da jeg i dag er startet på mit nytårsforsæt. Det har været svært, men det er lykkes. Så det indebære bl.a. nul mc d
twinboys skriver: hø hø vi er på imorgen
Selvfølgelig
twinboys skriver: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvv stop dog....
Fristelsen var simpelthen for stor!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128