i love it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Avs... har du set min lækre småfolk fleece jeg har sat til salg... er den ikke fed...

Jo, jeg gad godt have en til Laura i lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jo, jeg gad godt have en til Laura i lilla

de er også fede

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

de er også fede

Ja, hun skal i hvert fald have en mere her til foråret. Jeg har bare ikke besluttet endnu om det skal være en Molo eller Småfolk

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Ja, hun skal i hvert fald have en mere her til foråret. Jeg har bare ikke besluttet endnu om det skal være en Molo eller Småfolk

en af hver... mon ikke du kender en der vil købe min den sidste

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

en af hver... mon ikke du kender en der vil købe min den sidste

Hmm... Kender ikke rigtig nogen med børn i den alder faktisk

Anmeld

1. januar 2011

Na-Wi

Mette. skriver:

Ja, det er et levende helvede! Jeg har arbejdet der og hvor er det bare ikke sjovt. Og ih, jeg blev bare nød til at kommentere dit indlæg - endelig en som heller ikke kan lide dressing, løg og pickles  

Jeg kan heller ikke lide dressing og pickles, men løg elsker jeg så når jeg er på mac d ender det altid med en fesen hamburger

Anmeld

1. januar 2011

Mette.

Naannaa87 skriver:

Jeg kan heller ikke lide dressing og pickles, men løg elsker jeg så når jeg er på mac d ender det altid med en fesen hamburger

Det lyder præcis som mig.  Jeg kan også godt klare løgene i hamburger, men det er jo også "børne-løg", frysetørrede og blødt op i vand - bon appetit. 

Anmeld

1. januar 2011

K&S

Baagøe skriver:

Og det smagte mums!  Veninden er lige kørt

Skønt skønt...! Vi fik det til "morgenmad" klokken 14.00  men det smagte nu også vældig godt...!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

K&S skriver:

Skønt skønt...! Vi fik det til "morgenmad" klokken 14.00  men det smagte nu også vældig godt...!

Morgenmad kl. 14 lyder som vildt luksus i mine øjne Jeg tror, det seneste, jeg har spist morgenmad er kl. 8.30 efter jeg har fået Laura.

Anmeld

1. januar 2011

K&S

Baagøe skriver:

Morgenmad kl. 14 lyder som vildt luksus i mine øjne Jeg tror, det seneste, jeg har spist morgenmad er kl. 8.30 efter jeg har fået Laura.

Hihi, herhjemme stod Anton op klokken 9.00 men kom ud og sove formiddagslur klokken 10.00 og så smuttede jeg ind i sengen igen og sov videre sammen med farmand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.