Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineLærke skriver: Haha you are joking, right?? Nej - det er jeg ikke Kvalmen kan jeg kun give den dumme Baileys skylden for :p
Haha you are joking, right??
Nej - det er jeg ikke Kvalmen kan jeg kun give den dumme Baileys skylden for :p
Øv da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Hihi altså... Man har nu også lov til at være lidt på tværs...
Hihi altså...
Man har nu også lov til at være lidt på tværs...
Ja har man ikk he he
Baagøe skriver: Så kunne du jo også have taget mad med Kan du ikke få Casper til at hente mad til jer?
Så kunne du jo også have taget mad med Kan du ikke få Casper til at hente mad til jer?
Jo jo Alexander sidder med min mobil og kigger på klokken... Har sagt farmand skal køre afsted kl 17.0 dut efter MAD
Bavianis skriver: Jeg synes jo det er brand-ærgeligt at man ikke kan få sådan en chicken salsa menu, de er bare gode! Så jeg tror det bliver en McFeast menu med cheddar-cheese sauce, cola og en pakke chili cheese tops til. Namme nam - sundt og nærende!!
Jeg synes jo det er brand-ærgeligt at man ikke kan få sådan en chicken salsa menu, de er bare gode!
Så jeg tror det bliver en McFeast menu med cheddar-cheese sauce, cola og en pakke chili cheese tops til.
Namme nam - sundt og nærende!!
Mums - det er også det jeg skal have idag..... Jeg er helt vild med chilli cheese tops....
Diana... skriver: Ja har man ikk he he
Jo helt klart...
twinboys skriver: Jo jo Alexander sidder med min mobil og kigger på klokken... Har sagt farmand skal køre afsted kl 17.0 dut efter MAD
Ja, så er han nok også først tilbage længe efter, da det jo er årets største Take Out dag!
Znuzke skriver: Mums - det er også det jeg skal have idag..... Jeg er helt vild med chilli cheese tops....
Jeps det er jeg også
Baagøe skriver: Ja, så er han nok også først tilbage længe efter, da det jo er årets største Take Out dag!
Ja det er rigtigt... hvornår er klogest at køre derned
Vi spiser det derhjemme
twinboys skriver: Ja det er rigtigt... hvornår er klogest at køre derned
Jeg tror da ikke det er helt tosset med kl. 17 Der er ungdommen først ved at vågne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128