i love it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Pige2009

K&S skriver:

Hihi, herhjemme stod Anton op klokken 9.00 men kom ud og sove formiddagslur klokken 10.00 og så smuttede jeg ind i sengen igen og sov videre sammen med farmand

Laura har stort set altid blot sovet en gang om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

K&S

Baagøe skriver:

Laura har stort set altid blot sovet en gang om dagen

Anton er også først begyndt at sove lure i løbet af dagen inden for den sidste 1½ måneds tid - ellers kunne han sagtens klare sig med ½-1 time i løbet af en hel dag - han kunne ikke rigtig sove pga. kolik og ondt i mavsen

Anmeld

1. januar 2011

Na-Wi

Mette. skriver:

Det lyder præcis som mig.  Jeg kan også godt klare løgene i hamburger, men det er jo også "børne-løg", frysetørrede og blødt op i vand - bon appetit. 

hah så er det derfor at de ikke smager af en dyt sørgeligt.. så hellere en salatpizza uden dressing og med en lille smule ost på

Anmeld

1. januar 2011

Mette.

Naannaa87 skriver:

hah så er det derfor at de ikke smager af en dyt sørgeligt.. så hellere en salatpizza uden dressing og med en lille smule ost på

Ja, det er det rene fup.  Mums, det har jeg aldrig prøvet - det kommer på listen over 2011 mål. 

Anmeld

1. januar 2011

Miamaja

TrineLærke skriver:

Bestemt ikke mig - jeg er ved at kaste op bare ved tanken!

Neeeeeej, jeg holder mig til min coca cola og et æble - mon ikke det kan holde kvalmen nede 

Maa sige det samme her.

Anmeld

1. januar 2011

Na-Wi

Mette. skriver:

Ja, det er det rene fup.  Mums, det har jeg aldrig prøvet - det kommer på listen over 2011 mål. 

Det niiiice og så selvfølgelig med skinke også

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Hmm... Kender ikke rigtig nogen med børn i den alder faktisk

øv bøv

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

K&S skriver:

Anton er også først begyndt at sove lure i løbet af dagen inden for den sidste 1½ måneds tid - ellers kunne han sagtens klare sig med ½-1 time i løbet af en hel dag - han kunne ikke rigtig sove pga. kolik og ondt i mavsen

Det lyder da som en grov omgang

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

øv bøv

Ja, men hvis du finder en billig lilla i str. 86, så må du endelig sige til. Enten Molo eller Småfolk...

Anmeld

2. januar 2011

K&S

Baagøe skriver:

Det lyder da som en grov omgang

Det har det også været...! Men vi har nu den dejligste, mest smilende, grinende og snakkende dreng så man glemmer det lidt (men også kun lidt)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.