i love it...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Bavianis

twinboys skriver:

Bare med cola light... lidt sund skal man jo være griner

Det plejede jeg også altid (cola zero eller pepsi max), men nu hvor jeg er gravid har jeg hørt man skal holde tilbage med light produkter. Når det så er sagt, så er sukkeret nok heller ikke så vildt godt for bebs... Men man skal sgu ha cola engang imellem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

twinboys

Bavianis skriver:

Det plejede jeg også altid (cola zero eller pepsi max), men nu hvor jeg er gravid har jeg hørt man skal holde tilbage med light produkter. Når det så er sagt, så er sukkeret nok heller ikke så vildt godt for bebs... Men man skal sgu ha cola engang imellem!!

ja da

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jeg tror da ikke det er helt tosset med kl. 17 Der er ungdommen først ved at vågne!

Siger du jeg er gammel???

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Mums - det er også det jeg skal have idag.....   Jeg er helt vild med chilli cheese tops....

Jeg napper en Big Tasty med Chokomilkshake og 2 pakker cheddar-cheesesauce. Man bliver jo afhængig af den sauce!

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jeg napper en Big Tasty med Chokomilkshake og 2 pakker cheddar-cheesesauce. Man bliver jo afhængig af den sauce!

nam nam

Anmeld

1. januar 2011

ekzunz

Baagøe skriver:

Uhmmmmm - chokomilkshake - det lyder faktisk ikke værst.....måske jeg skulle ha' sådan en.... Jeg har aldrig før valgt colaen fra, men jeg har jo masser af cola herhjemme - og rødvin.... 

2011 bliver året hvor jeg prøver nye vilde ting - McD-ting....

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Vi spiser det derhjemme

Præcis. Det var grunden til, at jeg skrev Take Out dag

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Siger du jeg er gammel???

LOL Nej, søde. Du er vist bare lettere sat ud af spillet idag pga. din tilstand

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

nam nam

Mumsen gumsen

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Znuzke skriver:

Uhmmmmm - chokomilkshake - det lyder faktisk ikke værst.....måske jeg skulle ha' sådan en.... Jeg har aldrig før valgt colaen fra, men jeg har jo masser af cola herhjemme - og rødvin.... 

2011 bliver året hvor jeg prøver nye vilde ting - McD-ting....

LOL Jeg får altid shake, da vi konsekvent har cola herhjemme. Så jeg drikker min zero til maden og får shaken til dessert.

Pas nu på det ikke tager overhånd, din lille vovehals!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.