Henri84 skriver:
Hvor dejligt det lader til at blive bedre med tiden 
Jamen med Elias fik jeg et rigtig pænt tal til NF, hvorimod jeg med Alberte lå meget tæt på grænsen til nærmere undersøgelser.. Jeg var til 2 scanninger med hende endda fordi hun ved første scanning havde navlesnorsbrok. Det gik heldigvis i sig selv, men puha for et chok, nåede lige at se hvordan jeg igen skulle lægge et lille spædbarn i narkose (E reagerede rigtig skidt på narkose og kom på intensiv), men som sagt voksede det sammen inden kontrolscanningen 
Så den dårligste scanning her var klart med lillesøster -som indtil videre er den mest raske 
Og de blå øjne som var så smukke, ja de er faktisk blevet grønne nu 
Vi håber også på hjælp til ham, om ikke andet så bliver det rart med en endelig afklaring og diagnose 
Ej puhada. Nu ved jeg ikke lige hvad navlesnorbrok er, men det lyder rigtig slemt :(
Malucca blev opr. i sept. da hun var faldet og havde brækket overarmen og albuen, der blev hun også "dårlig", ja i læge sprog er dårlig jo = med dårlig vejtrækning, faktisk var den så dårlig, at de arbejde med hende i 1½ time inden hun var så stabil, at de turde fortsætte opr. Så jo der var hun også omkring instensiv igen (hun blev også overført til neointensiv ved fødsel) Og da hun fik lagt dræn, som også blevet gjort på sygehuset, da den almindelig ørelæge ikke turde gøre det, blev hun også skidtmas, selvom det jo slet ikke er "rigtig" narkose.
Hvor sjovt, at de smukke meget blå øjne nu er grønne, så må vi jo snart se billeder af de grønne øjne ;)
Anmeld