Henri84 skriver:
Har skrevet til dig før 
Singulair granulat (pulver) havde absolut ingen effekt herhjemme, men efter han er startet op på tyggetabletterne i stedet synes jeg de har lidt bedre virkning..
Vi har kæmpet 1 1/2 år for at få et forstøverapperat herhjem, men der er jo ingen der vil tage ansvar for det her
Børnelægen bruger det ikke i sin behandling, børneafdelingen som mener han skal have et, vil ikke give det når han behandles andet steds 
Men det kunne da også være en løsning for jer hvis jeres børnelæge er til at snakke med
Herhjemme ved jeg vi kunne undgå mange indlæggelser osv. hvis vi bare havde det herhjemme..
Ellers er der kommet ny forskning som viser det oftere end man tidligere har troet, er bakterier der er skyld i astmaen, og den skal derfor behandles helt anderledes.. Men som sagt er det ny forskning og vidst ikke noget de forskellige børnelæger er så meget inde i endnu.. Herhjemme finder jeg det dog meget interessant da han altid har været i bedring i forbindelse med penicilinkure og vi ved han har flere immundefekter.. Så det er noget jeg holder øje med og har tænkt mig at nævne næste gang...
Nu har jeg fulgt dig og din søns historie her og på MM, så derfor synes jeg, jeg kender dig en smule.
Er det MBL han har? Sad faktisk også tænkte på om TS søn kunne ha det.... Men jeg kan ikke logge ind på MM, så jeg kunne sende hende "overigten" over symtomperne derpå.
Jeg har læst den nye forskning vedr. det med bakterier og dertil vil jeg også sige, det lyder ganske fornuftigt, da min datter også altid er god når hun også er på en af hendes mange penicilinkure.
Vh. Trine.
Anmeld