Hurtig hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

Henri84 skriver:

Ja,jeg skulle også have isisteret i de kom i sidste gang, men ørelægen synes lige vi skulle give det et sidste forsøg med alm... Men de skal i næste gang, især nu hvor han igen er begyndt at reagere dårligt på narkosen,..

Det lyder vældig fornuftigt, at det nu er tid til de kommer i, selvom jeg synes lægen burde ha lagt dem i efter 3. gang, især pga. E´s historie.

Nu vil jeg dælmen hoppe i kanen... puha jeg er træt nu.

Kan du sove godt, når du kommer dertil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Henri84

Rose <3 skriver:

Jo hun var en lille prut, og ja en lang indlæggelse på Nord efter fødslen var hun indlagt i 1½ mdr. Da hende og jeg havde været hjemme i 2 uger, blev hun babubabu blå blink og akutlægebilen indlagt pga. kvælning (fejlsynkning, som rent faktisk kvalte hende, hvor hun så blev genoplivet) Derefter var hun indlagt 19 dage, da de også fandt en hjertefejl   (Som nu er helt ok)

Jo hun udvilker sig alderssvarende, hun har dog været længe om det grovmotoriske, som at sidde, kravle og gå. Men finmotorisk har hun altid været hurtig. Kunne bla. pincetgrebet da hun var 4 mdr. og nu hvor hun er 22 mdr. taler hun i sætning med op til 7-8 ord og tæller til 5.

Puha i har godt nok også været meget igennem med hende så

Anmeld

1. januar 2011

Henri84

Rose <3 skriver:

Det lyder vældig fornuftigt, at det nu er tid til de kommer i, selvom jeg synes lægen burde ha lagt dem i efter 3. gang, især pga. E´s historie.

Nu vil jeg dælmen hoppe i kanen... puha jeg er træt nu.

Kan du sove godt, når du kommer dertil.

Lyder fornuftigt, sov godt

Anmeld

1. januar 2011

bullerbassen

Rose <3 skriver:

Jo hun var en lille prut, og ja en lang indlæggelse på Nord efter fødslen var hun indlagt i 1½ mdr. Da hende og jeg havde været hjemme i 2 uger, blev hun babubabu blå blink og akutlægebilen indlagt pga. kvælning (fejlsynkning, som rent faktisk kvalte hende, hvor hun så blev genoplivet) Derefter var hun indlagt 19 dage, da de også fandt en hjertefejl   (Som nu er helt ok)

Jo hun udvilker sig alderssvarende, hun har dog været længe om det grovmotoriske, som at sidde, kravle og gå. Men finmotorisk har hun altid været hurtig. Kunne bla. pincetgrebet da hun var 4 mdr. og nu hvor hun er 22 mdr. taler hun i sætning med op til 7-8 ord og tæller til 5.

Ej pu ha får helt kuldegysninger. Det må have været den værste oplevelse man som forældre kan udsættes for. Kan slet ikke forestille mig hvordan der må have været

Godt I har klaret jer igennem det - Trods den meget barske start

Det er nu nogle seje børn I har

Får lidt dårlig samvittighed ( sidder her og klager over småproblemer ) Og jeres små pus har været så meget igennem. Det vi er igennem er jo vand ved siden af

Hun lyder til at klare sig godt. Der er jo heldivis så stor forskel på hvordan de udvikler sig , som du siger er Malucca super til det finmotoriske.  Hun er ski da dygtig

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

Henri84 skriver:

Puha i har godt nok også været meget igennem med hende så

Malucca og jeg har været igennem en del. Jeg er alene med Malucca og altid været det ;)

Anmeld

1. januar 2011

Henri84

bullerbassen skriver:

Ja det lyder da sjovt- men tror desværre de kan vende sig til meget. Og hvis de i en tidlig alder får væske i ørerne, har de jo heller ikke prøvet andet.

Og det er jo ofte et tegn på at nået er galt...

Det tror jeg bestemt også.. Mange læger kigger i hvert fald når E kommer løbende rundt og leger selvom han har lungebetændelse.. Eller når han har et voldsomt astmaanfald hvor han ikke en gang kan snakke, men stadig er glad og smilende.. Men han kender jo ikke til andet.. Så tror de kan vende sig til rigtig meget.. Ved bare ikke helt om jeg skal synes det er positivt eller negativt

Anmeld

1. januar 2011

Henri84

Rose <3 skriver:

Malucca og jeg har været igennem en del. Jeg er alene med Malucca og altid været det

Du er for sej Tror ikke der er mange enlige mødre der ville kunne klare alt det i har været igennem
Hvor er det fedt at hun er så godt sprogligt og finmotorisk E koncentrerer sig også virkelig meget om sproget lige pt. men er tilgengæld meget forsigtig motorisk..

Anmeld

1. januar 2011

Henri84

bullerbassen skriver:

Ej pu ha får helt kuldegysninger. Det må have været den værste oplevelse man som forældre kan udsættes for. Kan slet ikke forestille mig hvordan der må have været

Får lidt dårlig samvittighed ( sidder her og klager over småproblemer ) Og jeres små pus har været så meget igennem. Det vi er igennem er jo vand ved siden af

Hun lyder til at klare sig godt. Der er jo heldivis så stor forskel på hvordan de udvikler sig , som du siger er Malucca super til det finmotoriske.  Hun er ski da dygtig

Du har overhovedet ingen grund til at få dårlig samvittighed
Det er ikke sjovt at have et barn med vejrtrækningsproblemer og generende hoste, det kender vi alt til

Anmeld

1. januar 2011

Klumpe-dumpe

bullerbassen skriver:

Nej nej du skal bestemt ikke ha´dårlig samvittighed, det er jo dit lille pus, og det er jo det værste du har oplevet med ham.

Og slemhed med børn kan slet ikke sammenlignes, en kan jo føle at en forkøles er det værste i hele verden for det lille pus, hvor vi er nogen (få heldigvis) der oplever/gennemlever andre og andet sygedom med vores børn. Følelser kan og skal aldrig gradbøjes!!

Men ja det var slemt at stå med Malucca i sine arme, og bare vente på hjælp uden at kunne gøre noget.

Og ja jeg synes også hun er rigtig dygtig ;)

Anmeld

1. januar 2011

bullerbassen

Henri84 skriver:

Det tror jeg bestemt også.. Mange læger kigger i hvert fald når E kommer løbende rundt og leger selvom han har lungebetændelse.. Eller når han har et voldsomt astmaanfald hvor han ikke en gang kan snakke, men stadig er glad og smilende.. Men han kender jo ikke til andet.. Så tror de kan vende sig til rigtig meget.. Ved bare ikke helt om jeg skal synes det er positivt eller negativt

Nu har jeg tvillniger på 9 år (2 drenge) Da de var små og syge med feber bl.a lå Oliver helt dvask hen ( meget påvirket ) Tobias derimod rendte bare rundt - Opdagede som regel først han var syg hvis han kom hen for at sidde og hygge.

Og som du siger Elias har aldrig oplevet andet. Kunne forestille mig det har sat jer i situtiationer, hvor lægerne har tvivlet på hvor syg han var / er.

Ved heller ikke om det er positivt / eller negativt det kommer vel an på hvilken synsvinkelt man kikker fra. For Elias er det jo nok et overlevelse instink ( eller hvad skal man sige )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.