Ej det her er virkelig mærkeligt!!! Se billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Alberts/

det skete også¨for mig(; men det skete først i uge 36 fordi min mave var sunket så meget, men tror også lille baby bare har vendt sig(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

tinasmor

Det ville jeg aldrig have gættet!

Jeg er kun 14 uger henne. Jeg har kun fået sådan en "flæskedelle" Man kan ikke se jeg er gravid, men ligner bare én der har spist ALT for meget julemad.

Sådan er det nok at være gravid. Man glæder sig altid til at komme tilbage til vægten fra før-graviditet.

Godt nytår

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

tinasmor skriver:

Det ville jeg aldrig have gættet!

Jeg er kun 14 uger henne. Jeg har kun fået sådan en "flæskedelle" Man kan ikke se jeg er gravid, men ligner bare én der har spist ALT for meget julemad.

Sådan er det nok at være gravid. Man glæder sig altid til at komme tilbage til vægten fra før-graviditet.

Godt nytår

Hi hi ja sådan havde jeg det også da jeg var ca i uge 14..  Så vil man bare gerne have at man kan se det i stedet for "flæskedellen"..

Men nej der er flere der har sagt man ikke kan se jeg vejer det.. men det jo bare dejligt!!!  men vægttab skal prioriteres efter fødslen

Også godt nytår til dig

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

Alberts/ skriver:

det skete også¨for mig(; men det skete først i uge 36 fordi min mave var sunket så meget, men tror også lille baby bare har vendt sig(:

Ja det tror jeg også  for kan også mærke det anderledes nu når hun har hikke og sparker.. så det er nok det der allerede er sket

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

milopilo skriver:

Ja det tror jeg også  for kan også mærke det anderledes nu når hun har hikke og sparker.. så det er nok det der allerede er sket

ja(; min basse vendte sig i uge 29 og uge 35-36 var han langt nede i bækkenet(;

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

Alberts/ skriver:

ja(; min basse vendte sig i uge 29 og uge 35-36 var han langt nede i bækkenet(;

Nå det var også tidligt  Hvornår fødte du så?? Og var det din første?

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

milopilo skriver:

Nå det var også tidligt  Hvornår fødte du så?? Og var det din første?

fødte 39+6 og havde haft små snyde veer on off i to uger

ja mit første barn, fødslen tog ca 3 timer

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

Alberts/ skriver:

fødte 39+6 og havde haft små snyde veer on off i to uger

ja mit første barn, fødslen tog ca 3 timer

Ok håber min også kun tager 3 timer.. i forhold til dem man høre der tager dage næsten

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

milopilo skriver:

Ok håber min også kun tager 3 timer.. i forhold til dem man høre der tager dage næsten

ja mit vand gik så kom veerne NON STOP første ve pausevar da hovedet var ude men dejlig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.