Ej det her er virkelig mærkeligt!!! Se billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
48 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Den lykkelige

Jeg er 31+3 idag og følte maven HELT anderledes imorges.. Som om den var mindre lige pludselig.. Tager så bille og sammenligner med de tidligere.. og prøv lige at se.. Har taget med samme bluse, så i måske bedre kan se forskellen.. Synes det virkelig mærkeligt.. Nogle der har prøvet det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Den lykkelige

Og det skal lige siges jeg slet ikke har været oppustet på alle de tidligere billeder, eller har tabt mig.. Så underligt!!!

Anmeld

30. december 2010

Lise

Ehm, jeg tror faktisk lige jeg ville ringe til fg... vil ikke male Fanden på væggen eller noget, men hvad nu hvis der er forsvundet noget fostervand..

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

Ja, det ser da helt anderledes ud! Kan det være den lille har vendt hovedet nedad i dit bækken, og derfor fylder mindre?

Anmeld

30. december 2010

Tulle28

Aj hvor er det vildt!! Mon det er fordi bebs har lagt sig godt tilrette nu? Som Lise skriver, er det måske en meget god idag at ringe til FG for en sikkerheds skyld?

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

Lise skriver:

Ehm, jeg tror faktisk lige jeg ville ringe til fg... vil ikke male Fanden på væggen eller noget, men hvad nu hvis der er forsvundet noget fostervand..

Åhh nej håber jeg da ikke

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

Lise skriver:

Åhh nej håber jeg da ikke

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

Tulle28 skriver:

Aj hvor er det vildt!! Mon det er fordi bebs har lagt sig godt tilrette nu? Som Lise skriver, er det måske en meget god idag at ringe til FG for en sikkerheds skyld?

Ja jeg ved det ikke  Men det føles ikke anderledes når hun vender sig og sparker.. Meget mærkelig..

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

kitty skriver:

Ja, det ser da helt anderledes ud! Kan det være den lille har vendt hovedet nedad i dit bækken, og derfor fylder mindre?

Ja tænkte godt det samme.. men synes ikke maven føles anderledes.. altså spark osv..

Anmeld

30. december 2010

otlitrom

Så er jeg nok tilbøjelig til at tænke det samme som Lise.. Ring til FG, bare for en sikkerheds skyld. Det havde jeg gjort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.