Ej det her er virkelig mærkeligt!!! Se billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

SussieThyssen

milopilo skriver:

Årh det gør mig mere rolig..

De sidste to uger har jeg kunne mærke (og se ) at hun meget har ligget i venstre side.. min højre side var helt blød og man kunne "trykke" etgodt stykke "ned i maven".. Hvor venstre side bare var vildt hård og hun kun rumsterede i venstre side.. og nu hvor jeg virkelig kigger og mærker så er den "blødere" i begge sider.. så måske hun bare har vendt sig.. Og at det så gør så stor en forskel.. Ja har jo aldrig prøvet det før, så aner jo ikke  men håber da ikke det er noget.. Og hun rumstere præcis som normalt..

Så kan du trække vejret helt roligt.
hvis du sætter dig ned og klemmer lidt foroverbøjet og forsigtigt sammen om maven, så skulle du kunne finde en lille rund bold oppe under ribbenene, der hvor hendes numse er
men lad nu være med at mase for meget med hende, for hvis hun har vendt sig pænt med hovedet ned, så ligger hun jo som hun skal, og man kan nemlig også irritere dem så meget at de vender sig igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

anja vendte sig med da hun var.... hmm... 25-26 uger... og stod fast da hun var 28 uger...

ihhh, savner a være gravid når jeg ser din fine mave... snyd snyd... lol

er det jeres første..??? hvor gammel er du..??

Ja det var tidlig så  Men måske det bare er det..

Jeg er 26 år gammel og det er kærestens og min første  

Hi hi kan så ikke så godt forstå du savner at være gravid.. Misforstå mig ikke.. elsker at mærke vores lille pige rumstere osv.. Men smerterne, "uvisheden", ændring af kroppen, stræk mærker osv kunne jeg godt undvære.. glæder mig bare til om 8 uger og hun er ude

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Ja det var tidlig så  Men måske det bare er det..

Jeg er 26 år gammel og det er kærestens og min første  

Hi hi kan så ikke så godt forstå du savner at være gravid.. Misforstå mig ikke.. elsker at mærke vores lille pige rumstere osv.. Men smerterne, "uvisheden", ændring af kroppen, stræk mærker osv kunne jeg godt undvære.. glæder mig bare til om 8 uger og hun er ude

nu har jeg jo osse fået min baby... men savner hyggeligheden i a bære rundt på en flot mave, og alt det flotte tøj... hehe, men bare vent for en 6-7 mdr, så vil du osse savne det inden i...

synes det er så dejligt inde på den her side...!! der er mange unge mødre... inde på libero synes jeg kun man kunne komme i kontakt med folk som havde flere børn, og der var ikk nogen man rigtig kunne være "ung mor" med...

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Så kan du trække vejret helt roligt.
hvis du sætter dig ned og klemmer lidt foroverbøjet og forsigtigt sammen om maven, så skulle du kunne finde en lille rund bold oppe under ribbenene, der hvor hendes numse er
men lad nu være med at mase for meget med hende, for hvis hun har vendt sig pænt med hovedet ned, så ligger hun jo som hun skal, og man kan nemlig også irritere dem så meget at de vender sig igen.

Hi hi nej vi skal ikke forstyrre hende mere end nødvendigt..  Men kan ikke mærke hende på den måde du skriver.. Måske det er fordi der er lidt for "meget af mig"..  Kan ikke mærke ind til hende hvis jeg sidder foroverbøjet.. men er nu mere rolig nu ved at læse de godt kan lægge sig til allerede.. selvom der er 8 uger endnu..

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

nu har jeg jo osse fået min baby... men savner hyggeligheden i a bære rundt på en flot mave, og alt det flotte tøj... hehe, men bare vent for en 6-7 mdr, så vil du osse savne det inden i...

synes det er så dejligt inde på den her side...!! der er mange unge mødre... inde på libero synes jeg kun man kunne komme i kontakt med folk som havde flere børn, og der var ikk nogen man rigtig kunne være "ung mor" med...

Ja det kan godt være jeg siger det samme om et halvt års tid

Nej jeg var også meget på libero i starten, men fandt så den her som jeg synes passer lidt bedre.. Plus at den er meget mere overskuelig osv..

Men synes nu ikke jeg er "ung mor".. Jeg er næsten den sidste i venne kredsen.. Men hver ting til sin tid og man skal jo også lige finde "the one"

Anmeld

30. december 2010

SussieThyssen

milopilo skriver:

Hi hi nej vi skal ikke forstyrre hende mere end nødvendigt..  Men kan ikke mærke hende på den måde du skriver.. Måske det er fordi der er lidt for "meget af mig"..  Kan ikke mærke ind til hende hvis jeg sidder foroverbøjet.. men er nu mere rolig nu ved at læse de godt kan lægge sig til allerede.. selvom der er 8 uger endnu..

Ork ja...alle mine 3 lå med hovedet nedad allerede i uge 28 ca

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Ork ja...alle mine 3 lå med hovedet nedad allerede i uge 28 ca

Nårh ok.. Jamen så det jo helt normalt..  Troede bare først det var fra uge 35 ca. men det vel også ligeså forskelligt som alt andet

Anmeld

30. december 2010

SussieThyssen

milopilo skriver:

Nårh ok.. Jamen så det jo helt normalt..  Troede bare først det var fra uge 35 ca. men det vel også ligeså forskelligt som alt andet

Ja...alt det man læser skal man tage som cirka-oplysninger. Det er med graviditeter og fostre som alt andet...der er store forskelle.
Blot brug din sunde fornuft, så går det alt sammen.

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Ja det kan godt være jeg siger det samme om et halvt års tid

Nej jeg var også meget på libero i starten, men fandt så den her som jeg synes passer lidt bedre.. Plus at den er meget mere overskuelig osv..

Men synes nu ikke jeg er "ung mor".. Jeg er næsten den sidste i venne kredsen.. Men hver ting til sin tid og man skal jo også lige finde "the one"

du har ret i her er mere overskueligt..!!

ja jeg greb chancen da jeg synes jeg havde fundet manden i mit liv og blev gravid efter 2½ mdr... lol

jeg sys 27 er ung mor... det var min mor selv da hun blev tyk...

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

du har ret i her er mere overskueligt..!!

ja jeg greb chancen da jeg synes jeg havde fundet manden i mit liv og blev gravid efter 2½ mdr... lol

jeg sys 27 er ung mor... det var min mor selv da hun blev tyk...

Men det har nok noget at gøre med at mange får børn meget senere "nu til dags"

Hi hi jamen deligt du fandt manden og i nu har barn.. Så dejligt når det lykkes for en
Vi har været sammen i 2,5 år og har bare opnået så meget sammen.. men folk var skeptiske i starten.. Men man ved når man har fundet ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.