Ej det her er virkelig mærkeligt!!! Se billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Ja...alt det man læser skal man tage som cirka-oplysninger. Det er med graviditeter og fostre som alt andet...der er store forskelle.
Blot brug din sunde fornuft, så går det alt sammen.

Ja du har så evig ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Den lykkelige

Har lige snakket med FG og de sagde at hun helt sikkert bare havde vendt sig, men jeg skulle vende tilbage hvis jeg følte forandringer.. Så det må jeg jo gøre.. tak for alle jeres svar..

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Men det har nok noget at gøre med at mange får børn meget senere "nu til dags"

Hi hi jamen deligt du fandt manden og i nu har barn.. Så dejligt når det lykkes for en
Vi har været sammen i 2,5 år og har bare opnået så meget sammen.. men folk var skeptiske i starten.. Men man ved når man har fundet ham..

hehe, nemlig... hehe, det var min mor der fandt ham til mig, om så a sige... vi havde kendet hinanden i 1 mdr, og så siger min mor han skal inviteres til sant hans og jeg skulle hoppe på ham... ja ja, mor den er god med dig... men tjo vi blev forelsket ved første øjekast... og selv mine forældre var ikk i tvivl om det skulle være ham...

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

hehe, nemlig... hehe, det var min mor der fandt ham til mig, om så a sige... vi havde kendet hinanden i 1 mdr, og så siger min mor han skal inviteres til sant hans og jeg skulle hoppe på ham... ja ja, mor den er god med dig... men tjo vi blev forelsket ved første øjekast... og selv mine forældre var ikk i tvivl om det skulle være ham...

Ha ha ha hvor godt!!

Hi hi det høre nok til sjældenhederne at det er ens mor der finde ham for en  hi hi

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Ha ha ha hvor godt!!

Hi hi det høre nok til sjældenhederne at det er ens mor der finde ham for en  hi hi

jamen hun mente a hvis han ikk gad være kærester, janem så kunne jeg i det mindste få noget... hihi

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

jamen hun mente a hvis han ikk gad være kærester, janem så kunne jeg i det mindste få noget... hihi

Nå ok..tror jeg aldrig min mor kunne have fundet på

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Nå ok..tror jeg aldrig min mor kunne have fundet på

hehe... jeg var lige komet ud a et rigtig dårlig forhold så hun ville mundre mig op... LoL

Anmeld

30. december 2010

tinasmor

milopilo skriver:

Jeg er 31+3 idag og følte maven HELT anderledes imorges.. Som om den var mindre lige pludselig.. Tager så bille og sammenligner med de tidligere.. og prøv lige at se.. Har taget med samme bluse, så i måske bedre kan se forskellen.. Synes det virkelig mærkeligt.. Nogle der har prøvet det??

Så lige dette indlæg efter jeg havde skrevet til dig i et andet (med hende der kun havde taget 4 kilo på)

Der kan du bare se, jeg havde HELT ret.

Du ser da skøn gravid ud. Ser ikke ud som om der et kilo for meget.

Godt at du fik mere ro, da du snakkede med JM centeret. Held og lykke og god og nem fødsel når du når der til.

Anmeld

30. december 2010

Maja88

jeg ville også tænke baby har vendt sig

Anmeld

31. december 2010

Den lykkelige

tinasmor skriver:

Så lige dette indlæg efter jeg havde skrevet til dig i et andet (med hende der kun havde taget 4 kilo på)

Der kan du bare se, jeg havde HELT ret.

Du ser da skøn gravid ud. Ser ikke ud som om der et kilo for meget.

Godt at du fik mere ro, da du snakkede med JM centeret. Held og lykke og god og nem fødsel når du når der til.

Hvor er du sød.. men vejer altså 97 kg på billedet  Så der er lidt ekstra af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.