Ej det her er virkelig mærkeligt!!! Se billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

M.O.A.R.

Hold op en forskel.

Jeg ville ringe til FG og høre dem. Hellere ringe, og evt blive undersøgt, en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

SaNiNa

Vil nok anbefale som de andre også gør at ringe til fødegangen. der er så meget forskel på billederne. men det kan jo også snyde lidt når du ikke står helt på sammen måde.

håber det bedste

Anmeld

30. december 2010

Lise

Det var ikke for at gøre dig nervøs - men altid hellere ringe én (eller tusinde) gang for meget

Det var bare min første tanke. Baby har det sikkert dejligt derinde...

Hvis du ringer må du gerne lige holde os opdateret

Anmeld

30. december 2010

SussieThyssen

Det kan man sagtens opleve søde..ingen grund til bekymring.
Som der er blevet sagt, så vil jeg antage at den bette har vendt rumpen i vejret og lagt sig på højkandt
Somme tider kan man endda komme til at ligne en rugbybold på tværs.
og du er nu så langt henne at der virkeligt kan ses en forskel når de flytter sig.
Man kan også få slagside, så maven er helt skæv...hehe!
og hvis ellers trolden rumsterer rundt, så kan du roligt være rolig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

SussieThyssen skriver:

Det kan man sagtens opleve søde..ingen grund til bekymring.
Som der er blevet sagt, så vil jeg antage at den bette har vendt rumpen i vejret og lagt sig på højkandt
Somme tider kan man endda komme til at ligne en rugbybold på tværs.
og du er nu så langt henne at der virkeligt kan ses en forskel når de flytter sig.
Man kan også få slagside, så maven er helt skæv...hehe!
og hvis ellers trolden rumsterer rundt, så kan du roligt være rolig.

Kærligst
Sussie

Årh det gør mig mere rolig..

De sidste to uger har jeg kunne mærke (og se ) at hun meget har ligget i venstre side.. min højre side var helt blød og man kunne "trykke" etgodt stykke "ned i maven".. Hvor venstre side bare var vildt hård og hun kun rumsterede i venstre side.. og nu hvor jeg virkelig kigger og mærker så er den "blødere" i begge sider.. så måske hun bare har vendt sig.. Og at det så gør så stor en forskel.. Ja har jo aldrig prøvet det før, så aner jo ikke  men håber da ikke det er noget.. Og hun rumstere præcis som normalt..

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

Lise skriver:

Det var ikke for at gøre dig nervøs - men altid hellere ringe én (eller tusinde) gang for meget

Det var bare min første tanke. Baby har det sikkert dejligt derinde...

Hvis du ringer må du gerne lige holde os opdateret

Ja det har du ret i

Prøver lige ringe derind.. Så er jeg da mere sikker i hvert fald..

Anmeld

30. december 2010

Mathilde

Hold da op en forskel. Måske har baby lagt sig anderledes eller har boret hovedet længere ned, så maven ser mindre ud... Men derfor ville jeg nu lige ringe til fødegangen for en sikkerheds skyld ellers går du bare og er utryg...

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Jeg er 31+3 idag og følte maven HELT anderledes imorges.. Som om den var mindre lige pludselig.. Tager så bille og sammenligner med de tidligere.. og prøv lige at se.. Har taget med samme bluse, så i måske bedre kan se forskellen.. Synes det virkelig mærkeligt.. Nogle der har prøvet det??

min mave blev osse mindre da hun lagde sig til rette... kan være hun har gjort det..??? det er forskelligt hvornår de ligger sig til... min gjorde det tidligt...!! men så længe du mærker liv hver dag, så tror jeg ikk du skal være bekymret..

Anmeld

30. december 2010

Den lykkelige

PernilleB skriver:

min mave blev osse mindre da hun lagde sig til rette... kan være hun har gjort det..??? det er forskelligt hvornår de ligger sig til... min gjorde det tidligt...!! men så længe du mærker liv hver dag, så tror jeg ikk du skal være bekymret..

Det må man sige jeg gør..  

Hvornår lagde din sig til? Der er jo alligevel 60 dage til idag.. så lidt tid endnu.. men det måske meget almindelig??

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

milopilo skriver:

Det må man sige jeg gør..  

Hvornår lagde din sig til? Der er jo alligevel 60 dage til idag.. så lidt tid endnu.. men det måske meget almindelig??

anja vendte sig med da hun var.... hmm... 25-26 uger... og stod fast da hun var 28 uger...

ihhh, savner a være gravid når jeg ser din fine mave... snyd snyd... lol

er det jeres første..??? hvor gammel er du..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.