Diana... skriver:
Lige så meget som i har ret til at ryge og ryge i jeres eget hjem osv, har vi vel også ret til at synes at det virkelig lugter klamt. Jeg ser ikke nogen skrive at det ikke er ok at ryge men kun at man synes det lugter dårligt.
Min mand er selv ryger og har røget meget mere end han gør nu her efter vi har fået børn, han ryger ikke inde nogen steder heller ikke i ryger hjem for han synes det er klamt han kan ikke fordrage lugten af et ryger hjem og den måde det sætter sig i alt tøj og møbler vægge der bliver gule osv osv. Så ryger kan altså nu engang også synes det er klamt.
Jeg er selv mega anti ryger og kan ikke holde det ud jeg bliver skidt af det. og derfor sover vi ikke i et ryger hjem vi kommer selvfølgelig og besøger dem men det er kun i kort tid om vinteren hvor vi sidder inde.
Så lige så meget som vi skal respektere ryger skal ryger nu engang også respektere at nogen bare ikke kan have det!
Det er også det jeg siger - lige præcis at man skal respektere folk der ikke vil have man ryger inde i deres hus. Det er alm. høflighed og respekt for andre mennesker, at følge deres regler inde for deres fire vægge!
Anmeld